ویرگول
ورودثبت نام
محمدجواد علیرضائی
محمدجواد علیرضائی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

حذف تصاویر بک‌گراند؛ با یک کلیک و بدون فوتوشاپ

برای شما هم احتمالا پیش اومده نیاز داشته باشید، پس‌زمینه تصاویر رو حذف کنید. این کار ممکنه برای تولید محتوا در اینستاگرام، یا طراحی اسلاید پاورپوینت به کار شما بیاد که یه تصویر یا لوگوی برندی رو بدون پشت زمینه اون بخواید.
یا اینکه حتی اون تصویر رو جلوی یک زمینه جدید قرار بدید ‌و معنای متفاوتی با اون خلق کنید.

حذف پس زمینه تصاویر
حذف پس زمینه تصاویر

برای انجام این‌کار به صورت خیلی حرفه‌ای، نیاز به فوتوشاپ دارید. ولی اگه بخواین خیلی دم‌دستی هرزمان که اراده کردید با موبایل یا کامپیوتر این‌کار رو انجام بدید، ما توی این مقاله، سایت‌های آنلاین ویژه این‌کار رو بهتون معرفی می‌کنیم.

البته اپلیکیشن‌هایی هم برای این‌کار وجود داره، ولی اگه بخواید بدون نصب هیچ نرم‌افزاری و توی بستر آنلاین در هرزمانی که خواستید، پس‌زمینه رو‌ از روی تصاویرتون حذف کنید؛ می‌تونید سراغ این سایت‌ها برید.
حذف تصویر پس‌زمینه با یک کلیک
حذف تصویر پس‌زمینه با یک کلیک

سایت‌های حذف پس‌زمینه

در زیر دو سایت برای این‌کار معرفی می‌کنیم، که معمولا در ایران برای استفاده از اونا نیاز به فیلترشکن هم دارید.

سایت اول حذف پس‌زمینه تصاویر

سایت دوم حذف پس زمینه تصاویر

نحوه حذف پس‌زمینه تصاویر

بعد از ورود به این سایت‌ها و آپلود (Upload) تصاویر، با یک کلیک می‌تونید خروجی اون رو مشاهده و سپس دانلود کنید. به‌طور مثال ما از تصویر بردپیت استفاده کردیم و این خروجی رو دریافت کردیم:

مثال حذف پس‌زمینه از تصویر بردپیت
مثال حذف پس‌زمینه از تصویر بردپیت

ابزارهای دیجیتال و سایت‌هایی که به‌صورت آنلاین این نرم‌افزارها رو‌ دراختیار ما قرار میدن، باعث صرفه‌جویی زیادی در زمان ما میشن و سرعت ما رو در رسیدن به نتیجه بالا می‌برن.

من (محمدجواد علیرضائی) به‌عنوان استراتژیست برند و ارتباطات، در امور مربوط به آژانس تبلیغاتی خودم از خیلی از این ابزارها استفاده می‌کنم و تجربیات خودم رو در صفحه خودم در ویرگول منتشر می‌کنم.

فهرست ابزارهایی که در روزهای نوروز ۱۴۰۲ درباره‌ اون‌ها می‌نویسم رو می‌تونید توی این پست من، مشاهده کنید:

https://vrgl.ir/T8gmf

فوتوشاپگرافیکتولید محتوادیجیتالآنلاین
استراتژیست برند و ارتباطات - هم‌بنیان‌گذار آژانس ارتباطات خلاق فیکا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید