ویرگول
ورودثبت نام
mohammad javad hemmati
mohammad javad hemmati
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

اندر حوالات آموزش ما در حوزه دیجیتال مارکتینگ

سلام

من محمد جواد همتی هستم. از آموزش من در حوزه دیجیتال مارکتینگ که یک دوره یکساله هست، حدودا 9 ماه میگذره. با توجه به اینکه در بعضی کارها آدم صبوری نیستم، قبل از ثبت نام فکر میکردم که دوره فرسایشی خواهد بود و این درحالیه که خداروشکر تا الان به جز در برخی موارد، بقیه انصافا خوب بوده(من آدم سخت گیرییم). فقط میخواستم به این نکته اشاره کنم چون حس میکنم بعضی افراد با شنیدن کلمه "یکساله" جا میخورند. عجله نکنید و دستتون رو تو دست عادل طالبی بذارید و با خیال آسوده شروع به آموزش کنید.

راستی یکی از نکات مهمی که یادم رفت بهش اشاره کنم این هست که در گروه پشتیبانی که تدارک دیده شده از تجربه دوستان دیگه میتونید استفاده کنید.که لازم میدونم همین جا از دوستانی که در گروه خودمون هستن تشکر کنم مثل احمد جعفری، شیما جندقی، محمد توکلی،سید علیرضا جعفری و ... سایر دوستان که مطالبی زیادی ازشون یاد گرفتیم.

آموزش دیجیتال مارکتینگدوره آنلاین دیجیتال مارکتینگدیجیتال مارکتنیگبهترین دوره دیجیتال مارکتینگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید