ویرگول
ورودثبت نام
mohammad javad hemmati
mohammad javad hemmati
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

ماجرای اولین پروژه دیجیتال مارکتینگ


سلام

شنیدین که میگن ممکنه به مو برسه ولی پاره نمیشه!؟ از اتمام آموزش دیجیتال مارکتینگ من در دوره ی عادل طالبی چیز خاصی نمونده. با اینکه قبلا هم با این حوزه کم و بیش آشنا بودم اما حقیقتا دوره ی پر باری رو تجربه کردم. به برکت اساتید دوره و همچنین علاقه خودم هیچ وقت برای من خسته کننده نشد.

اما...

اما چیزی که منو دلخور میکرد پروژه هایی بود که به جهت دوری از تهران، رزومه کاری کم(خب طبیعیه دیگه :) ) و ... کنسل میشد. آقا خلاصه انقد این پروژه ها تعدادشون زیاد بود که واقعا صبر و حوصله ما به مو رسید :( .

خداروشکر دیروز توسط دوستم عمید، سومین پروژه دیجیتال مارکتینگ که مربوط به یک کلینیک زیبایی بود، بعد مدت ها به توافق رسیدیم :)))) . قراره انحصارا روی جراحی به اسم ژنیکوماستی (کوچک کردن سینه آقایان) کار کنیم. ایشالا نتیجه پیشرفت خودمو اینجا باهاتون به اشتراک میذارم.

دیجیتال مارکتینگژنیکوماستیعدال طالبیجراحی ژنیکوماستی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید