ویرگول
ورودثبت نام
mohammad javad hemmati
mohammad javad hemmati
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

چرا دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال طالبی؟

سلام..

با گفتن اینکه چطور شد به بازاریابی و سپس به بازاریابی دیجیتال علاقه مند شدم را نمی خواهم سر شما را درد آورم..

تا اینجا این مطالب رو از من قبول کنید که: من یک آدم عاشق به دیجیتال مارکتینگ هستم از نوع شدید.

بنا به تجربه به این باور رسیدم که برای شروع مسیر موفقیت در هر حوزه ای نیاز به استاد زبردست جز الزامات هست..از اونجایی که آدم به شدت سخت گیری هستم، متاسفانه تدریس هر مدرسی را قبول نداشتم..تصمیم گرفتم دنبال یک مدرس خیلی خوب باشم.

بقیه ماجرا را اینجوری میخواهم تعریف کنم، دوران دبستان و راهنمایی یکسری معلم ریاضی فیزیک داشتیم که با گچ تدریس میکردن..سرو صورتشان گچی میشد ولی عاشقانه در عین حال سخت گیرانه و مسلط به کتاب تدریس میکردن .. عاشق این مدل معلمام بودم..و با خودم میگفتم چی میشد یک معلم این مدلی در حوزه دیجیتال مارکتینگ پیدا میکردم که دلسوزانه تدریس میکرد..چند روز بعد، دوستم عمید منو با آقای طالبی آشنا کرد و با مشاهده چنتا از ویدئوهاش فهمیدم که آره خودشه ..همونی که دنبالش بودم رو بالاخره پیداش کردم..پیگیر ثبت نام در دوره های ایشون بودم ولی متاسفانه حضوری بودند و امکان حضور در کلاس برای من میسر نبود..

تا اینکه عمید یک روز مجدد بهم خب داد که عادل طالبی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال گذاشته..بدون درنگ ثبت نام کردم ، آن هم با رقم فوق العاده تنها یک ملیون تومان..

و اینچنین داستان ما در حوزه آموزش بازاریابی آنلاین شروع شد.



دوره آنلاین بازاریابی دیجیتالدوره جامع بازاریابی دیجیتالآموزش بازاریابی آنلاینآموزش جامع بازاریابی آنلایندیجیتال مارکتینگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید