ویرگول
ورودثبت نام
محمدجواد کریمی
محمدجواد کریمی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

بهترین راه برای قصه گو شدن چیست؟ + معرفی پادکست شرلوک تاک

در آستانه انتشار اپیزود جدید پادکست شرلوک تاک (حالا یجوری میگم انگار یه راک استاری پاپ استاری چیزی میخواد آهنگ بده) دارم به این فکر می‌کنم که راه و رسم قصه گو شدن چیه؟!

همیشه توی اپیزودهای پادکست شرلوک تاک سعی کردیم سادگی و صمیمی بودن رو حفظ کنیم تا بتونیم راحت تر چیزی که توی ذهن ما هست رو با مخاطب به اشتراک بگذاریم. این شکلی بهتر می‌تونیم شخصیت پردازی کنیم و روایتمون هم جذاب تر میشه. سعی و تلاش ما که این بوده حالا اینکه چقدر موفق بودیم رو بقیه باید بگن.

پادکست شرلوک تاک همونطور که می دونید یک پادکست در ژانر کارآگاهی و معمایی هستش که من و دوستم علی پرونده های جنایی و رازآلود دنیارو باهم به صورت گفت و گو بررسی می‌کنیم. این پرونده های حتما جنایی نیستن اما تا اینجا که بیشترش بودن:)

من و دوستم علی شرلوک تاک رو دی ماه پارسال شروع کردیم ولی حدود 4ماه هم کاملا غیرفعال بودیم. البته توی این پادکست من و دوستم در نقش شرلوک هولمز و دکتر واتسون هستیم و سعی کردیم توی پادکست یکم شخصیتمون هم مثل اون ها بشه.

خلاصه شرلوک تاک یکم برای من فاز تمرین کردن برای داستان گو شدن هم داره. داستان گفتن برای من هیچوقت خسته کننده نبوده و دارم سعی میکنم در این حوزه بهتر بشم. شما چه پیشنهادی برای داستان نویسی دارید؟

داستان گویی
داستان گویی



شرلوک تاکپادکست شرلوک تاکداستان گوییقصه گوییsherlocktalk
استراتژی نقطه اتصال من به تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگه:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید