ویرگول
ورودثبت نام
محمدجواد کریمی
محمدجواد کریمی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

3 فکت درباره من که خوندنش برای شما وقت تلف کردنه!

سلام منم همون که معلم ها خواستنم:)

1-راستش هیچ وقت بچه شری نبودم که کسی منو نخواد:) ولی هیچوقت خودم فکر نکردم که شر نیستم. شاید شیطنت های درونگراها اینطوریه. باید برید ازشون بپرسید.

2-آره خلاصه بگم خیلی درونگرام و خیلی نسبت به حرف هایی که می‌زنم حساسم. شاید دلیل این که 4سال پیش حساب ویرگول درست کردم ولی الان دارم اولین پستم رو میذارم همین باشه.

3-راستی اینم بگم منم مثل خیلی از آدمای این دنیا از بچگی دوست داشتم نویسنده بشم.

این بچه ای که دوست داشت نویسنده بشه حالا بزرگ شده و خودشو از ریشه گنده کرده (پاشو کرد تو زمین البته!) و میخواد سری تو سرا بشه:)

درباره زندگی قیمه ها و ماست ها
درباره زندگی قیمه ها و ماست ها


درباره منشرح زندگیزندگی نامهفکتمن چه کسی هستم
استراتژی نقطه اتصال من به تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگه:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید