ویرگول
ورودثبت نام
محمد جواد نجفی راد
محمد جواد نجفی راد
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

نمایش متن ترانه در اسپاتیفای

خیلی از دوستان از آهنگ های خارجی برای تقویت زبان خود استفاده می کنند. یکی از این پلتفرم ها، اسپاتیفای است که تقریبا تمامی زبان های زنده دنیا را دارد. اسپاتیفای محلی است که دنیایی از موزیک ها و پادکست ها روبرو شما خواهند بود.
اگر بار اول تون هست که از اسپاتیفای استفاده میکنین، پیشنهاد میکنم این نوشته نحوه استفاده از اسپاتیفای در ایران رو بخونین تا راحت تر ازش استفاده کنین.

خب بریم سراغ اصل مطلب:

ورژن قدیمی اسپاتیفای این قابلیت را داشت که میتونستین روی اپلیکیشن به راحتی متن آهنگ(لیریک)(lyric) اون رو ببینید. ولی الان در نسخه های جدید این ویژگی وجود ندارد.

برای رفع این مشکل، راه هایی معرفی شده است مثل اپلیکیشن Musixmatch

ولی راستش رو بخواین من هر چی سعی کردم برام درست کار نکرد!!!

به خاطر همین یه فایل exe رو در یکی از مخازن گیت هاب پیدا کردم که خیلی خوب کار میکرد.

به این صورت کار میکنه که بعد از اینکه فایل رو دانلود کردین، باز میکنین و همزمان که موزیکی در اسپاتیفای رو play میکنین، این نرم افزار آهنگ رو تشخیص میده و متن اش رو براتون به صورت آنلاین نمایش میده.

در اینجا هم فایل دانلود این اپلیکیشن رو میذارم و هم منبع اصلی. امیدوارم براتون مفید باشه!

+دانلود فایل با لینک مستقیم

منبع: https://github.com/fr31/spotifylyrics/releases

اسپاتیفایلیریکمتن ترانهspotifylyric
توی اینجا هر چیز جالب و به درد بخوری که پیدا می‌کنم رو به اشتراک می‌گذارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید