ویرگول
ورودثبت نام
معصومه کرم پور
معصومه کرم پور
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

اون چه کاریه ؟ اون کیه ؟

من صبح زود نمی تونم بلند بشم ، خودم اینو میدونم و نیز میدونم که این کار درستی نیست !

من ورزش نمی کنم ، خودم اینو میدونم و نیز میدونم که کار درستی نیست.

من کارامو پشت گوش میندازم ، خودم اینو میدونم و میدونم که کار درستی نیست !

بازم بگم ؟ ؟ ؟


شما چه کارهایی رو اشتباه انجام می دین و می دونین که دارین اشتباه انجام می دین و البته می دونین که می تونین درستش کنین ؟

اگه من بخوام صبح زود بیدار بشم کی میتونه باعث بشه که من صبح زود بیدار بشم ؟

اگه من بخوام ورزش کنم کی میتونه باعث بشه که من ورزش کنم ؟

اگه من بخوام کارامو پشت گوش نندازم ، کی میتونه باعث بشه که کارامو سر وقت انجام بدم ؟

اون کیه ؟ اون کیه که هر روز و هر لحظه با منه و شرایط منو می بینه و میتونه هر لحظه بهم یادآوری کنه یا ازم پشتیبانی کنه ؟ اون کیه ؟

اون کیه که اگه بخواد همه ی کارهای من اصلاح میشه و اگه نخواد هم همه ی کارهای من غلط اندر غلط باقی می مونه؟ اون کیه ؟

اون کیه ؟ اون کجاست ؟

اگه جواب سوالو نمی دونی پاشو برو جلو آینه :)

اهمال کاریرشد فردیتوسعه فردیخودیاریخود شناسی
خوندم و می خونم و عاشق خوندن هستم ولی ، ، ، ارزشمندترین چیزا رو از خود زندگی یاد گرفتم ، وقتی گوشامو تیز کردم !
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید