ویرگول
ورودثبت نام
معصومه کرم پور
معصومه کرم پور
خواندن ۲ دقیقه·۹ ماه پیش

زندگی رسیدن نیست ، رفتن برای رسیدن است ! !

تمام دوره های آموزشی دارن تلاش می کنند که ما موفق بشیم. بدوایم تا بلکه بیشتر پول در بیاریم ! پول دربیاریم برسیم به اون خونه هه ! پول در بیاریم برسیم به اون ماشینه ! پول در بیاریم برسیم به اون قیافه هه !

فقط و فقط رسیدن ! از صبح تا شب داریم بمبارون میشیم که بدو پول در بیار تا بهش برسی ! این کارها رو بکنی بهش می رسی ، این کارها رو بکنی بهش نمیرسی ! حواست باشه ها ، خطا نکنی که مبادا بهش نرسی !


این نکته معنی ش این نیست که تلاش نکن ، موفق نشو موفقیت خوب نیست ، موفق شدن خیلی هم خوبه و خیلی هم به زندگی جهت میده ولی چیزی که من می خوام بگم اینه که باید تلاش کنی تا موفق بشی اما چطور تلاشی و چطور مسیری ، اون خیلی مهمه !

اساسا وقتی فقط و فقط به رسیدن فکر میکنی از همون اول که پا میزاری تو مسیر و با هر قدم که جلو میری چشمت به ته مسیره ، به اینکه آخرش چی میشه و قراره به کجا برسی و اگر تو این حین و بین اتفاقی بیفته که بهش نرسی . . . چی میشه ؟ همه تلاش هات و همه زور زدن هات هیچ میشه چرا ؟ چون نگاهت این بوده که باید بهش برسم و تو تمام مدتی که رفتی و رفتی نتونستی از مسیر لذت ببری و زیبایی های مسیر رو ببینی ، نتونستی درک کنی که خود این مسیره هم با وجود تمام این سختی هاش قشنگه ، اصلا اگه بخوام اصولی ش رو بهت بگم آخر همه زندگی ت هم مرگه ! و وقتی که تو بستر بیفتی و به عقب نگاه کنی فقط به مسیر نگاه میکنی فقط لذت های مسیر رو می بینی و فقط این رفتنه برات ارزشمنده ، هیچ کس تو بستر مرگ نمیگه زندگیم خیلی خوب بود چهارتا ماشین خریم دوتا خونه خریدم تو شمال ویلا خریدم ولی همه میگن که شاید بهتر بود کمتر کار می کردم و بیشتر با بچه هام بازی می کردم ! شاید بهتر بود که کمتر پول در میاوردم و بیشتر ورزش می کردم تا سالمتر زندگی کنم !شاید بهتر بود بیشتر لبخند میزدم بیشتر کتاب می خوندم، ، ،

پس هر جا که دارین میرین حواستون به قشنگیای مسیر هم باشه که از مقصد خیلی جذاب ترو بهتره😃


موفقیترشد فردیتوسعه فردیشکستمسیر
خوندم و می خونم و عاشق خوندن هستم ولی ، ، ، ارزشمندترین چیزا رو از خود زندگی یاد گرفتم ، وقتی گوشامو تیز کردم !
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید