ویرگول
ورودثبت نام
معصومه کرم پور
معصومه کرم پور
خواندن ۲ دقیقه·۱۰ ماه پیش

کتابینو ، محلی برای خرید و فروش کتاب دست دوم

چند سال پیش با کتابی به نام گاه ناچیزی مرگ آشنا شدم . وقتی از مضمون کتاب باخبر شدم خیلی جدی تصمیم گرفتم که کتاب رو بخونم . رفتم کتابخونه ای که عضو بودم سراغش رو گرفتم اما کتاب موجود نبود ! تو اینترنت و چند فروشگاه فیزیکی هم جستجو کردم اما بازهم کتاب رو پیدا نکردم ! غصه م گرفت ، همینطوری که در جستجوی کتاب بودم یهو به فکرم رسید که دست دومش رو بخرم ، رفتم انقلاب نبود :( به چند تا دست دوم فروشی دیگه هم سر زدم اما همه گفتن که این کتاب مدتهاست که چاپ نمیشه ! تا اینکه به فکرم رسید که تو اینترنت برای کتاب دست دوم سرچ کنم و اینطوری شد که درِ رحمت به سوی من باز شد :)

من با اَپ کتابینو آشنا شدم ، کتابینو محلیه که کتابها و جزوات آموزشی اونجا پیدا میشه ، بگو چی اونجا پیدا نمیشه ؟ کتاب رو اونجا پیدا کردم ، متعلق به فردی بود که در لنگرود زندگی می کرد و برای اینکه هزینه پست ندم به من لطف کرد و کتاب رو داد به دایی ش که بیاره تهران و من رفتم و از دایی ش تحویل گرفتم با مبلغ بسیار کمی ، کم البته در برابر قیمت واقعی و ارزش کتاب ! کتاب هم بسیار تمیز و حتی میتونم بگم که نو بود !

خلاصه که کتاب رو خوندم و کلی لذت بردم و هنوزم دارمش ، بعد ها خودم کلی از کتاب های دانشگاهیم رو که دیگه لازم نداشتم و خیلی هم تر و تمیز بودن و تو اپ های دیگه آگهی کردم و نتونستم بفروشم اونجا آگهی کردم و فروختم . فکر کردم بد نباشه تا این پست رو بنویسم و این اَپ دوست داشتنی رو برای همه ی اونهایی که به کتاب علاقمندند معرفی کنم . بالاخره خیلی خوبه که کتابی که لازم داری رو بتونی با قیمت مناسب پیدا کنی . تازه شاید هم تو کتابی داشته باشی که ی نفر دیگه لازمش داشته باشه و بتونی اونو بدستش برسونی اونم تو این اوضاع گرونی کتاب ، که شاید کتاب داره از سبد خرید خیلی هامون متاسفانه حذف میشه .

اگه کتابی لازم داری و قیمتش بالاست به احتمال خیلی زیاد تو کتابینو باشه ، بدو برو ی سر بهش بزن :)

کتاب دست دومخرید و فروش کتاب دست دومکتابینوخرید کتاب ارزانمعصومه کرم پور
خوندم و می خونم و عاشق خوندن هستم ولی ، ، ، ارزشمندترین چیزا رو از خود زندگی یاد گرفتم ، وقتی گوشامو تیز کردم !
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید