ویرگول
ورودثبت نام
فدوی هستم
فدوی هستم
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

اینجا، [تلقیییین]

[talghiiiin] collection no. 04
[talghiiiin] collection no. 04


به قول محمود سرمدی؛ تو یک دنیای دیگه هممون به دنبال یک دستاوردیم، یک موفقیت، یک آرزو ... شاید یک سرانجامی خوش.

توی همون دنیا گیر کردیم، وسعت دیدمون قد چهاردیواری سلب و بی روح جهان پیرامونمون شده!

تنهاییم ولی با هزار نفر گیر و دار داریم، گیج و سردرگمیم ولی سرخط مسیر رو بلدیم.

توی همون دنیا، سست و شناوریم! با هر موج و آشفتگی جابجا می شیم و ممکنِ از هدف دور بشیم و از یادمون بره ...

ولی در همین حال، کور سویی از هدف رو می بینیم!

می دونی، هدف خوبه :)

شما رو نمی دونم ولی من هدف رو کُره ای می بینم! نورانی، بزرگ ... شاید مثل خورشید اما توی دنیای من خورشیدی وجود نداره. شاید خورشید برای من یک تله باشه! یک توطئه حتی

یک وقت هایی توی [تلقیییین] ذهنیت به خودت میای و میبینی جای درستی ایستادی، زندگیت در جریانِ و حالت خوبه، درست همونجاست که باید به مسیری که طی کردی افتخار کنی و مطمین باشی که به هدفت رسیدی.

به هدفت نگاه کن، خورشید رو فراموش کن!


-----------------------------------------------------------

من فدوی هستم؛ یک طراح سه بعدی ...

اینجا روایت هر آرت ورکمو به اشتراک میزارم و با صدای بلند علیه تراوشات ذهنیم کودتا میکنم!

خوشحال میشم گوشه نظری به حمایت از من داشته باشید:

(لینک دانلود آرت ورک [تلقیییین] شماره 04 با کیفیت 4K)

مجموعه تلقیییینمیلاد فدویطراحی سه بعدی
هنرجوی معماری، خالق سه بعدی و مجنون تکنولوژی!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید