ویرگول
ورودثبت نام
parimah banoo
parimah banoo
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

شروع...!

سلام! تازه به جمع ویرگول اضافه شدم هر چند قبلا با ویرگول اشنا بودم. امروز تصمیم گرفتم دوباره بیام سراغش. ولی نه برای نوشتن، خب شاید بگید پس هدفت از اومدن به ویرگول چی بود اینجا برای نوشتنه! ولی شاید بشه یکم متفاوت تر بهش نگاه کرد، بیشتر از این نمیتونم توضیح بدم...شاید بخوام بیشتر مشتاقتون کنم شایدم نه.ولی فکر میکنم از پستام خوشتون بیاد چون خودم درستشون کردم و خیلی دوستشون دارم:)

حالا میخوام یکم بیشتر در مورد خودم بگم؛ اسم من پری ماه است، پری ماه کاظم زاده 13 سالمه و در حال حاضر هفتمم. نسبتا پاترهدم ولی بعید میدونم بخوام در مورد هری پاتر پستی بزارم:) عاشق نوشتن و خوندن کتابم. چند تا کتاب نوشتم-وقتی کلاس سوم بودم- که توی مدرسه فروختم. ولی واقعا دوست دارم ساعت ها بنویسم و بخونم و کسی کاری به کارم نداشتم باشه...که نمیشه:/ راستی یه دوست معرکه دارم که اسمش نارمکه. نارمک یه کالیمباست که همیشه به من ارامش میده و حالمو خوب میکنه!

https://www.aparat.com/v/8KLHQ

*اگر نمیدونی کالیمبا چیه این فیلمو ببین یا توی گوگل اسمشو بزن. ساز دوست داشتنییه:)*

خلاصه که خیلی خوشحال میشم پستای بعدی منم ببینین شاید خوشتون اومد و دوست داشتین ادامه بدین. هرچند پست هایی که میگذارم یجورایی عکس و فیلمه و نوشته کمی کنارشونه. خب انقدر دهن لقم که نتونستم حداقل تا پایان نوشته ام حواسم باشه لو ندم:)

خب دیگه فکر کنم باید رفع زحمت کنیم. هر چند برای زدن حرف زیاد دارم و تا دلم بخواد جای خالی برای نوشتن مثلا در مورد کارایی که بهم وایب میده یا چیزایی که خیلی دوستشون دارم. ولی خوبه که آدم یچیزایی رو نگه داره تا در مواقعی که لازم بود و چیزی نداشت که رو کنه از اونا استفاده کنه:)

شاد و پیروز باشید!!!







تازه کارمتفاوتآدم یچیزایی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید