ویرگول
ورودثبت نام
Sayeh_Mahatattva
Sayeh_Mahatattva
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

یک ویرگولی جدید


با خودم فکر کردم گفتم اولین پست رو چی بزارم خوبه؟ نتیجه شد حرف زدن از خودم و علاقه مندی هام که بشر تو این زمینه مهارت و تبحر خاصی داره...

عاشق نوشتن و قل گرامش خوندنم... انتقاد پذیر بودنم تو هر چی صفر باشه در زمینه نوشتن و نویسندگی ۱۰۰ هست. داستان کوتاه مینویسم. در وجودم جسارت نوشتن رمان رو پیدا کردم اما مهارت و دانش این کارو، نه!

کتاب رو در هر ژانر و موضوعی دوست دارم. از درسی و علمی بگیر تا داستانی و غیر داستانی... از دیگر دوستان و همنشینان خود باید به کتاب های شعر اشاره کنم که در این مورد هرچی به دستم میاد میخونم و میخونم.

سنتور هم یار دیرین من هست که اگر تنبلی مجال بده سری بهش میزنم این روزها... عشق عمیقی هم به پیانو دارم.

گاهی طرح و نقشی هم میزنم. نقاشی و طراحی، آبرنگ و رنگ روغن... و بوی چوب خیس وقتی با آبرنگ طرح میزنم و بوی کاغذ های کاهگلی رو نقطه عطف این هنر میدونم...

دکتر آینده مملکتم? فوق العاده آشپزی و غذا رو دوست دارم، گاهی اوقات پدرم بهم میگه تهش تو یه همه کاره هیچ کاره میشی :)

خلاصه که یک ویروگولی جدید و نویسنده ای تازه کارم... هوامو داشته باشید❤



●در گیرودار جنون رنگها و خط ها ♡
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید