ویرگول
ورودثبت نام
محمد مهدی
محمد مهدی
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

معرفی ربات های تلگرامی

مقدمه:

تلگرام اگر محبوب ترین پیامرسان در ایران نباشد قطعا یکی از محبوب ترین هاست.(چه قبل و چه بعد از فیلترینگ) یکی از قابلیت های جالب و البته کارآمد تلگرام ربات های آن است که بعد از معرفی کانال ها در این پیامرسان، ربات ها در بین کاربران ایرانی(و شاید هم جهانی) جایگاه خودشون رو به کانال ها دادند( یعنی اینکه قبلا هر ایرانی یک ربات الان هر ایرانی یک کانال).

توی این سری مطالب سعی می کنم که توی دسته بندی های مختلف بهترین و کاربردی ترین ربات هارو به تون معرفی کنم!

دسته بندی:(با کلیک روی هر کدوم می تونید به پست مربوط بهش برید! اگه نوشته شده باشه.)


معرفی بهترین ربات های تلگرامی
معرفی بهترین ربات های تلگرامی

چندتا نکته:

  • این مطالب در زمان واحدی نوشته نشده که احتملا باعث ناهماهنگی هایی میشه. این ناهماهنگی هارو بعد از نوشته شدن همه شش قسمت رفع می کنم. تا اون زمان اگه چیزی دیدید توی کامنت ها بهم بگید!
  • توی هر دسته بندی ربات هایی وجود دارن که از نظر کارایی بسیار شبیه هم هستن، من اینجا فقط به معرفی بهترین ها(از نظر خودم) می پردازم و بقیه رو هم به عنوان مشابه معرفی می کنم.
  • برای اینکه مطالب رو راحت تر دنبال کنید من آخر هر پست به قسمت های دیگه لینک می دم می تونید از اونجا مطلب رو دنبال کنید. (همینطور همین بالا توی دسته بندی)
  • اگه رباتی می شناسید که جاش توی این لیست خالیه توی کامنت ها اسم و ایدی و کاربردش رو بگید حتما اضافه می کنم!
  • در آخر هم سعی کنید همیشه از نسخه های رسمی برنامه ها استفاده کنید(مخصوصا پیامرسان ها) و برنامه هاتون رو از یه فروشگاه (store) معتبر دانلود کنید! ‼



دسته اول:بازی و سرگرمی??

تلگرام پیامرسان همه فن حریفی است، شما توی تلگرام به تنهایی یا با دوستاتون می تونید بازی کنید.البته دقت کنید که برای بازی توی تلگرام اندرویدتون باید 4/4 باشه و یا ایفون 4 به بلا باشه:

gamee:

بنظرم بهترین و کاملترین ربات برای بازی توی تلگرام ربات رسمی بازی تلگرام هست. این ربات بازی هایی مثل: 2048، فلپی برد و.... رو داره که می تونه شما رو ساعت ها سرگرم کنه!

ربات های مشابه:

Mobazibot gamebot oxbot poker werewolf

hooshrobot:

این بازی چالش هایی رو با پرسیدن 5 سوال از کاربران توی موضوعات مختلف(ادبیات، سینما، فوتبال و...) برگزار می کنه. این بازی رو می تونید تنهایی با دوستاتون و یا با بازیکنی کهربات انتخاب می کنه بازی کنید!

emadbot:

ربات عماد خان نوشته عماد قاسمی هست که کارهای زیادی انجام میده مثل: تاریخ و ساعت فعلی ایران ، یک بیت شعر تصادفی ، نرخ ارز در بازار و بانک مرکزی ، فال حافظ ، برعکس کردن متن و....

ربات های مشابه:


Tinabot jokobot persianquotebot

harfbemanbot:

اگه حرفی به دوستی داری که نمی تونی رو در رو بهش بگی یا می خوای بدونی چه حرفایی و انتقادهایی هست که دوستات نمی تونن رو در رو بهت بگن از این ربات استفاده کن.




https://virgool.io/@mmhdishafiee/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C-2-cv9ytwezxg1f


اگر به ادبیات علاقه داری توصیه می‌کنم این نوشته رو از دست ندی:

https://vrgl.ir/2VA81






همینطور اگر توی دهه دوم زندگیت هستی توصیه می‌کنم این مطلب رو حتماً حتماً بخونی:

https://mmehdi.ir/patrick-collison/





تلگرامرباتربات تلگراممعرفی ربات تلگرامبهترین ربات های تلگرام
کتاب خوان تمام وقت، گرافیست و کد نویس پاره وقت، نویسنده چندوقت به چند، برونگرای بدبخت. mmehdi.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید