ویرگول
ورودثبت نام
محمد رضا طلوعی
محمد رضا طلوعی
خواندن ۲ دقیقه·۲ ماه پیش

تجربیات من از شرکتی که بهترین کابینت ها را اجرا می کند.

سلام. حدود دو ماه پیش بود که با شرکتی به اسم آرشام دکور آشنا شدم و با توجه به اینکه وبسایت فوق العاده ایی داشتند و همچنین تو شبکه های اجتماعی نمونه کار های خفنی ارائه داده بودند، مشتاق شدم تا اجرای کابینت خانه خود را به این مجموعه بسپارم.


متراژ آشپزخانه من فقط 10 متر بود و این کارو برام فوق العاده سخت کرده بود. چون کارشناس هایی که میومدن به بازدید میگفتن که به هیچ وجه طرح جالبی ازش درنمیاد و میگفتن نهاین کاری که میتونیم انجام بدیم اینه که بیایم و فقط یک طرف رو کابینت کار کنیم.

همونطور که می بینید این ظاهر آشپزخانه من بعد اجرای کابینت هست و چیزی که خلق شد بسیار محشر بود. من علاقه مند به کابینت نئوکلاسیک بودم و به بهترین نحو برام اجرا شد. در طی مدت زمان اجرا با مدیریت مجموعه آقای توسلی کیا در ارتباط بودم و راهنمایی هاشون واقعا کمک کننده بود برام.


ویژگی های مجموعه آرشام دکور :

  1. صداقت کاری

در مراجعاتم به مجموعه های دیگر اکثرا فاکتور هایی که برام صادر میشد ابهام های زیادی داشتند و تکمیل نبودن ولی مجموعه آرشام در همان ابتدا کلیه امور مربوط به کار رو برام روشن کرد و این نکته رو هم بهم گفت که کلیه دریافتی ما همونایی هستن که در داخل فاکتور قید شده است. و واقعا هم این اتفاق افتاد


2. تیم بسیار دقیق و ماهر

نیرو های اجرایی مجموعه بسیار خوش رفتار بودند و مهم تر از همه زمان شناسیشون برام خیلی ارزشمند بود. زمان اجرای کار دقیقا طبق چیزی که پیش بینی کرده بودن به اتمام می رسید و این برا من اهمیت فوق العاده ایی داشت.


3. کیفیت و زیبایی کار

واقعااا انتظار نداشتم که چنین کابینت محشری داشته باشم. بسیار فوق العاده شد. من عاشق کابینت های سفید رنگ نئوکلاسیک بودم و آرشام دکور واقعا به شکل بسیار مناسبی پیادش کرد. باز هم میگویم متراژ آشپزخانه من فقط 10 متر بود و من خودم انتظار نداشتم که چنین زیبا خلق بشه کابینت خونم.


4.خلاقیت در مجموعه

تجربه بالای مدیریت مجموعه و اجرا کردن طرح های مختلف توسط این شرکت این اطمینان رو بهم میداد که بتونن در هر آشپزخانه با خلاقیت خود طرح هایی زیبا خلق کنن و این اتفاق افتاد.من به شدت از این کابینت هام راضی هستم.


به قدری کار مجموعه آرشام خوب بود که من ترغیب شدم تا به پاس تشکر ازشون وبلاگی بنویسم تا افراد دیگر هم با کیفیت بالای کار این مجموعه آشنا بشن. توصیه من اینه حتمااا به وبسایتشون سر بزنید و نمونه کابینت های طراحی شده توسط مجموعه شون رو ببینید.

روز خوبی داشته باشید.

کابینتکابینت نئوکلاسیککابینت سفیدشبکه‌های اجتماعی
علاقه مند به نویسندگی و مطالعه ژورنال های معتبر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید