ویرگول
ورودثبت نام
محمدرضا
محمدرضا
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

مزایا ویژه بیمه عمر که شرط می بدنم نمی دانید


سلام دوستان. امروز میخوام یکم راجع به بیمه عمر باهاتون صحبت کنم . جالبه بدونین این بیمه توی سراسر دنیا کلی طرفدار داره برخلاف ایران، اما فک می کنین چرا ؟ خب مشخصه، چون تو ایران خیلی ها نمیدونن بیمه عمر چیه فکر کنم شماهام زیاد راجع به این بیمه نمیدونین.

حتی خود من هم قبلا اطلاعات درستی از این بیمه نداشتم و فک میکردم بیمه عمر ینی وقتی میمیری به خانوادت یه پولی میدن ???

در صورتی که اصلا اینجوری نیست. حالا بزارین براتون بیشتر توضیح بدم.

شما وقتی این بیمه رو میخری یه سری پوشش های بهت تعلق می گیره که می تونی با استفاده از این پوشش ها از بیمه خسارت بگیری. مثلا چه پوشش هایی ؟ یکی از پوشش های مثلا پوشش بیماری های خاصه.

اگه این پوشش رو داشته باشی با بعضی از بیماری های شرکت بیمه باید بهت خسارت بده. مثلا اگه خدایی نکرده سکته کنی یا عمل قلب داشته باشی، شرکت بیمه باید بهت 50 تومن خسارت بده. جالبیش اینجاست که نمیپرسه چقدر هزینه عملت شد، همون 50 تومنو تمام و کمال بهت میده که بنظرم خیلی فوق العادس.

حالا جز این پوشش های یه سری مزیت داره که اونارم بهتون میگم. اگه بیمه عمر داشته باشیم می تونین بدون نیاز به ضامن و وثیقه از بیمه خودتون وام بگیرین که خیلی جالبه اینو میدونستین ؟ من که بعید می دونم

خیلی ویژگی های جالب داره این بیمه که بهتون پیشنهاد می کنم بیشتر در مورد تحقیق کنید. راستی با بیمه عمر میتونین سرمایه گذاری کنین، مثلا شما پولی که بیمه میدین رو هر وقت خواستین می تونین با سود ازش پس بگیرین که خیلی خوبه. اگه فقط می خواین واسه سرمایه گذاری بیمه عمر بخرین بنظرم برین سمت شرکتی ه سود بالایی داره. من خیلی تحقیق کردم بنظرم بیمه ما از همه بهتره و سودشم خیلی بالاست. احسان علی خانی هم که دائم داره ازش حرف میزنه ????

خلاصه که این بیمه خیلی خوبه، بنظرم حتما واسه یکبارم که شده راجب این بیمه تحقیق کنین و ببینین چه چیزایی داره


بیمه عمرسرمایه گذاریبیمه عمر و سرمایه گذاریوام گرفتنبیمه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید