ویرگول
ورودثبت نام
mni213141
mni213141
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

رابطه اربعين با ظهور امام زمان علیه السّلام

زمانی که حضرت قائم(عج) ظهور می‌کند، [کنار کعبه] ما بین رکن و مقام می‌ایستد و پنج ندا می‌دهد:

- ألا یا أهل العالم أنا الإمام القائم؛ آگاه باشید ای جهانیان که منم امام قائم.

- ألا یا أهل العالم أنا الصمصام المنتقم؛ آگاه باشید ای اهل عالم که منم شمشیر انتقام گیرنده.

-ألا یا أهل العالم إن جدّی الحسین قتلوه عطشان؛ بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را تشنه کام کشتند.

-ألا یا أهل العالم إنّ جدّی الحسین علیه السّلام طرحوه عریانا؛ بیدار باشید ای اهل عالم که جدّ من حسین را برهنه روی خاک افکندند.

-ألا یا أهل العالم إنّ جدّی الحسین علیه السّلام سحقوه عدوانا؛ آگاه باشید ای جهانیان که جدّ من حسین را از روی کینه توزی پایمال کردند.

*امام زمان علیه السّلام خودشان را با امام حسین علیه السّلام معرفی می کنند!!

یعنی بدونید یکی از روش های نزدیک کردن ظهور، معرفی امام حسین علیه السلام به کل دنیاست.

تا همين الآن پياده روي اربعين به عنوان بزرگترين اجتماع انساني به جهانيان معرفي شده است.

همه که امام حسین علیه السلام را بشناسند،امام زمان علیه السّلام که ظهور کردند، می گویند: حسین را دیدید، من منتقم او هستم.


برگرفته از سخنرانی استاد رائفی پور

رائفي پوراربعينظهور
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید