ویرگول
ورودثبت نام
علی محمدی
علی محمدی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

آزمون آنلاین و رایگان

سلام میخواستم بهتون تجربه همکاریم با یه استارت آپ و توضیح بدم اول از همه باید بگم چند وقت پیش بازاریاب امد مدرسه و گفت می خوام یه طرحی رو براتون معرفی کنم کاملا رایگانه (من راجع به این کلمه رایگان یکم همیشه گارد میگیرم:) ) بعد از توضیح دادنش تصمیم گرفتیم که باهاشون همکاری کنیم الان می خوام یکم از تجربیات استفاده از همدرس رو بهتون بگم


۱- ابتدا میتونم بگم یک همونجوری که فکر می‌کردم کاملاً رایگان نبود و اگر بخواهد از کلاس های آنلاین استفاده کنید باید هزینه سرور رو بدید ( فقط هزینه سرور را از تو می گیرد و اگه خودتو دوست داشته باشید جای دیگر معرفی کنید از اینجا براتون سرور میگیرن و هزینه اضافی پرداخت نمی کنید ولی به هر صورت رایگان نبود)

۲- کار کردن باهاش بسیار لذت بخش و همونجور که گفته بودن بقیه قسمت ها کاملاً ریگان و جامعه و یه حس خوبی کار کردن باهاش بهتون می ده

۳- پشتیبانیشون خیلی کامله و سریعه و برای بخش مختلف فیلم آموزشی کوتاه طراحی کردند که میتونید کار کردن با آن قسمت از توی فیلم ها سریع یاد بگیرید

در کل باید بگم اگه خواستید که یک آزمون آنلاین داشته باشید که آنالیز بهتون بده و خیلی راحت بتونی باهاش کار کنید من همدرس بهتون پیشنهاد می کنم این لینک سایتشون هم زیر این پست براتون میذارم تا بتونید اطلاعات بیشتر رو از خودشون بگیرید

مدرسه آنلاینآزمون آنلاین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید