ویرگول
ورودثبت نام
مسعود خیالی
مسعود خیالی
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

چرا کتابخوان اونیکس می‌خرم؟

کتابخوان می‌خرم چون کتاب‌خوان هستم. دوست دارم کتاب‌های بیشتری بخوانم و کتابخوان این فرصت را به من می‌دهد تا همه‌جا یک کتابخانه همراه داشته باشم. در میانه سفر و کار و رفت‌وآمد در این شهر شلوغ، کتابخوان به جرعه خنکی آب گوارا می‌ماند. روشنم می‌دارد! اما حالا بین این‌همه اسم‌ورسم میان کتابخوان‌ها، کدامش را می‌خرم؟

کیندل و اونیکس و کوبو و هزار اسم دیگر. در این میان ولی انتخاب من اونیکس است. در ادامه می‌خواهیم کمی گپ بزنیم که چرا اونیکس؟ چرا کیندل نه؟!

مزیت‌های کتابخوان اونیکس

نه من و نه شما دوست داریم پای محصولی هزینه بدهیم که برایمان کاربردی نباشد. پس اگر انتخاب من در خرید کتابخوان برند اونیکس است، حتماً و حتماً دلیلی دارد. کتابخوان‌های اونیکس توانسته با این مزیت‌هایی که می‌خوانید، دل من را ببرد. اگر در دلبری اونیکس شک دارید، ادامه مطلب را نخوانید، چون بدجور به چالش کشیده می‌شوید :)

طراحی ویژه

شاید فکر کنید که همین اول کار دست می‌گذارم روی ویژگی‌های خفن! اما نه. صبر کنید. می‌خواهم کمی هم ظاهربین باشم. کتابخوان‌های اونیکس طراحی بهتری نسبت به دیگر برندها دارند. هرچند خلاقیت‌هایی هم در کیندل اوسیس دیده می‌شود، اما این خلاقیت به کارایی نمی‌انجامد! چرا که ارگونومی و سادگی در آن رعایت نشده. اونیکس اما حواسش را هم به زیبایی داده و هم به کارایی. برای همین است که طراحی اونیکس را ویژه می‌دانم، ویژه‌ی مخاطبی که کتاب‌باز است.

تنوع محصول بالا

فرقی نمی‌کند که دانشجو هستید یا طراح دیجیتال! فرقی ندارد که اهل حاشیه‌نویسی روی کتاب‌هایتان هستید یا نه. اونیکس در هرحال به فکر شما بوده و محصولی درخور را برای نیاز شما روانه بازار کرده است. اگر اهل نوشتن در کتاب‌ها باشید یا بدتان نیاید که اتود اولیه‌تان را روی کتابخوان بزنید، سری نوت با قلم‌های شگفت‌انگیزش کنار شما هستند. اگر دانشجو هستید و به صفحه بزرگ برای مطالعه جزوه احتیاج دارید، تعارف نکنید! باز هم اونیکس کتابخوان‌های ۱۰ اینچی و ۱۳ اینچی خودش را برای شما ردیف می‌کند.

کتابخوان اونیکس بوکس
کتابخوان اونیکس بوکس


تنوع محصولات در کتابخوان‌های اونیکس به قدری است که شک ندارم رضایت شما را جلب می‌کند. از کتابخوان‌های مخصوص یادداشت‌برداری، تا صفحه نمایش بزرگ و حتی رنگی! همه و همه برای شما.

حتی اگر به طراحی علاقه‌مند باشید هم می‌توانید از کتابخوان‌های مجهز به قلم اونیکس استفاده کنید. البته برای طراحی همچنان انواع قلم نوری ارجحیت دارد.

قیمت مناسب

بین این‌همه خرج‌های هزاررنگ، خرید کتاب هم به‌صرفه نیست، چه برسد به کتابخوان! اما اگر طرفدار تکنولوژی باشید و کمی هم پس‌انداز کنید، کتابخوان‌های اونیکس نسبت به قیمتی که دارند، امکانات خوبی را به شما می‌دهند. اونیکس سعی کرده تا با کمینه کردن قیمت و بیشینه کردن امکانات، همه را به خرید محصول خود تشویق کند. قصد او بازاریابی بوده اما من و شما می‌توانیم بیشترین بهره را از این فرصت ببریم.

پشتیبانی از پلتفرم ایرانی

شاید این مورد مهم‌ترین دلیلی باشد که من برای خرید کتابخوان به سراغ اونیکس می‌روم. پلتفرم‌های کتاب الکترونیکی ایرانی مانند طاقچه و فیدیبو، در برند کیندل پشتیبانی نمی‌شوند. هرچند کیندل خیلی معروف است و خیلی سروصدا دارد، اما حتی به شما اجازه نمی‌دهد که از روی پلتفرم دلخواهتان کتاب بخوانید. حتی اگر طراحی، امکانات و قیمت را هم درنظر نگیرید، همین یک نکته کافی است که بخواهید بروید سراغ برندهایی که از این پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کنند.

من ترجیح می‌دهم با خیال راحت اونیکس بوکس بخرم و پلتفرم‌های ایرانی را هم داشته باشم تا اینکه بخواهم برندی مثل کیندل را تحمل کنم و تازه، با هزار سختی بتوانم یک کتاب فارسی را روی کیندلم قانونی مطالعه کنم.

نرم‌افزار به‌روز

نسخه اندروید در کتابخوان‌های اونیکس به‌روز است. درحالیکه هنوز که هنوز است برخی برندهای دیگر کتابخوان‌های خود را با اندرویدهای قدیمی روانه بازار می‌کنند، اونیکس دست گذاشته روی اندرویدهای جدید. من نمی‌خواهم در آینده کوتاهی به مشکل نرم‌افزاری بخورم و از نصب هربرنامه‌ای منع شوم. همینطورم بدم می‌آید اگر سرعت رابط کاربری‌ام کند شود. برای همین اونیکس انتخاب اول من است؛ برندی که نرم‌افزار برایش مهم است.

پردازنده قوی

پردازنده‌هایی که در کتابخوان اونیکس استفاده می‌شود هم مانند نرم‌افزارش به‌روز و کارآمد است. اگر حوصله هنگ‌های هرلحظه‌ای را ندارید، بهتر است سراغ برندهایی که پردازنده متفرقه و ناآشنا دارند، نروید. این محصولات آینه دق شما می‌شوند. اونیکس از این جهت خیالم را راحت کرده است.

صفحه نمایش مناسب برای محافظت از چشم

صفحه نمایش جوهر الکترونیک به خودی خود محافظ چشم‌های شماست. حالا اگر محصولی پیدا شود که از تکنولوژی‌های به‌روزتری در این زمینه برخوردار باشد، اتفاقی بی‌نظیر می‌افتد. اگر سلامتی‌تان برایتان مهم است، اونیکس بوکس با کار روی توسعه تکنولوژی‌های مربوط به جوهر الکترونیک، توانسته مزیت دیگری برای خودش ایجاد کند.


دو فناوری SNOW Field و Moon Light در کتابخوان‌های اونیکس توانسته‌اند کیفیتی عالی را برای محافظت از چشمان شما رقم بزنند. من برایم مهم است که در هرشرایط نوری بتوانم مطالعه کنم. اونیکس یک گزینه ایدئال برای این مسئله است.

من اونیکس می‌خرم، شما چطور؟

خرید کتابخوان نیاز به توجه ویژه‌ای دارد. به هرحال قرار است یار پرسروصدایی برای شما باشد. پس بهتر است همان اول خوب فکر کنید. من که خوب فکر کردم و دیدم اونیکس به همین دلایلی که خواندید، بهترین برندی است که می‌توانم انتخاب کنم. اگر دوست دارید محصولات اونیکس یا برندهای دیگر را تهیه کنید، پیشنهاد من به شما فروشگاه کمکس است تا با خیال راحت محصولات کتابخوان را بررسی کنید و در نهایت خریدی آسان داشته باشید. گارانتی یکساله محصولات کمکس و ضمانت اصالت کالا، دو مسئله مهمی است که خیال شما را هنگام خرید کتابخوان راحت می‌کند.

اونیکسکتابخوان‌های اونیکسکتابخوان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید