ویرگول
ورودثبت نام
زیبا شو
زیبا شو
خواندن ۶ دقیقه·۵ سال پیش

داستان من برای خرید ویلای ارزان در چمستان


خرید ویلا در چمستان
خرید ویلا در چمستان

کارمند بودم و همیشه دوست داشتم بتونم تعطیلات آخر هفته را به یه جای دنج و ساکت سفر کنم. همیشه می شنیدم که دوستام این فرصت ها را که به دست میارن به شمال سفر می کنن. با اینکه سال ها بود سابقه کاری داشتم، سرمایه خیلی اندکی تونسته بودم برای خودم جمع کنم.

همیشه دوست داشتم وقتی به شمال سفر می کنم به دنبال این نباشم که هتل های ارزان قیمت را پیدا کنم یا اینکه ازدحام و شلوغی های رزرو یا اجاره ویلا، منو آزار بِدن.

همیشه به این فکر می کردم که چطور میشه بتونم یه ویلای ارزان قیمت در شمال برای خودم پیدا کنم. در این باره فقط فکر می کردم اما چیزی به ذهنم نمی رسید که بتونه این مسئله رو برام حل کنه.

از طرفی دوست داشتم وقتی به شمال سفر می کنم خانوادم شرایط رفاهی کامل را داشته باشن. اجاره ویلا توی یه شهر گردشگری شمال به ویژه نزدیک ساحل، قیمت های زیادی را برای هر شب معرفی می کرد. اگر من می خواستم به طور مثال یک هفته اونجا بمونم، چندین میلیون تومان باید پول می‌دادم. خوب این از نظر مالی، منو دچار مشکل می کرد.

خلاصه اینکه رویای داشتن یه ویلای ارزان قیمت تو شمال، همه اون چیزی بود که توی این سال ها بهش فکر میکردم....

*** یه روز بالاخره تصمیم خودمو گرفتم. نشستم با خودم فکر کردم چطور میشه من یک ویلا برای خودم داشته باشم و چطور می تونم ویلاهای ارزان قیمت شمال رو پیدا کنم؟! با خودم گفتم آیا ممکنه با سرمایه ای که من دارم بتونم یه ویلا بخرم؟؟

با چند تا از دوستام درباره این موضوع صحبت کردم اما همه اونها تجربه کافی را نداشتن. من نیاز داشتم یک نفر که تجربه کافی داره من رو راهنمایی کنه.

حتی از یکی از آشناها که در حوزه املاک فعالیت می‌ کرد هم سوال کردم اما متاسفانه اون به املاک و ویلاهای شمال آشنایی نداشت و نتونست اطلاعات لازم رو به من بده.

بالاخره به این نتیجه رسیدم که بهتره از اینترنت کمک بگیرم.

خرید ویلا در شمال
خرید ویلا در شمال


برای این که بتونم اطلاعات بیشتری درباره خرید ویلا در شمال به دست بیارم، همین عبارت را در گوگل وارد کردم. نتایج جستجوی گوگل خیلی جالب بود! تصمیم گرفتم به اولین لینک گوگل که نمایش داده شد وارد بشم.

اولین لینک که گوگل برای جستجوی "خرید ویلا در شمال" به من نشان داد مربوط به وبسایت اول خونه بود.
وقتی داخل وب سایت شدم از طراحی زیبای وب سایت، لذت بردم. طیف رنگی زیبایی را برای طراحی سایتشون انتخاب کرده بودن.

اولش به منوی اصلی سایت، نگاهی انداختم. فهمیدم که این سایت واقعاً تخصصیه و من میتونم به راحتی گزینه ‌های مختلف خرید ویلا، اجاره ویلا یا سایر معاملات املاک و مستغلات شمال کشور را پیدا کنم.

در سایت اول خونه، یه قسمت مخصوص برای جستجوی ملک وجود داشت که میتونستم بر اساس اون، منطقه‌ای که در نظر دارم، ویلاهای اجاره ای یا ویلاهای فروشی را پیدا کنم.

چند دقیقه‌ای که در قسمت های مختلف وب سایت گذروندم، از خدماتشون خوشم اومد. فهمیدم که این خدمات فقط از یک تیم حرفه‌ای و باتجربه بر میاد و این دقیقاً همان چیزی بود که من به اون احتیاج داشتم.

بنابراین فکر اینکه به سایت های دیگه هم سری بزنم رو از ذهنم بیرون انداختم و ترجیح دادم از تمام خدمات وبسایت اول خونهاطلاعات بیشتری به دست بیارم.

گزینه های زیادی برای خرید ویلا در شمال و خرید ویلاهای ارزان قیمت در وب سایت وجود داشتن. من در حقیقت نمی دونستم که کدوم یکی از این گزینه ها به دردم میخوره.

تصمیم گرفتم با کارشناسان ملک تماس بگیرم و از اونا مشاوره دریافت کنم. جالب اینجا بود که متوجه شدم مشاوره هایی که این سایت ارائه میده رایگانه. خیلی تعجب کردم!! برای اینکه من بتونم ویلای ارزان قیمت شمال رو پیدا کنم هیچ هزینه‌ای از من دریافت نمی کنن اما به من مشاوره های کامل رو میدن!!

خیلی خیلی برام جذاب بود! تمام قسمت های سایت اول خونه، جذابیت خاصی داشت. مقالات سایت را هم که مطالعه کردم، نظر من رو به خودش جلب کرد.

بعد از اون با کارشناسان سایت تماس گرفتم. برخورد مناسبشون و نحوه مشاوره دادن، بسیار عالی بود. کارشناسان به من اطمینان دادن که حتی با سرمایه کم هم میتونم ویلای ارزان قیمت بخرم.

حتی کارشناس ها به من پیشنهاد دادن که میتونم از گزینه خرید ویلای اقساطی در شمال استفاده کنم. تموم راهنمایی هایی را که لازم داشتم تا ویلای ارزان قیمت در شمال برای خودم بخرم رو کارشناسان به صورت رایگان به من دادن.

یک تجربه لذت بخش بود....

وقتی که کارشناسان به من مشاوره خرید ویلای ارزان شمال را می‌دادن به من پیشنهاد کردن که می تونم فیلم کامل از ویلاها را هم نیز در اختیار داشته باشم. این خیلی جالب بود! من میتونستم قبل از اینکه به شمال سفر کنم تا ویلا را از نزدیک ببینم یه ویدیوی کامل از ویلا تماشا کنم و این طوری بهتر تصمیم بگیرم که این ویلا به دردم میخوره یا نمیخوره.

می خوام یه ویلا بخرم
می خوام یه ویلا بخرم


چی شد که ویلا خریدم؟

خلاصه بعد از اینکه چند جلسه ‌ای با کارشناسان وبسایت اول خونه صحبت کردم و گزینه های خرید ویلای ارزان قیمت در شمال رو به من معرفی کردن، یکی از زیباترین و شیکترین ویلاهای منطقه چمستان را برای خرید انتخاب کردم...

ویلای خیلی زیبایی بود...

یک ویلای جنگلی با طبیعت بی نظیر، آرامش بخش، مثال زدنی و محیطی دنج و ساکت! دقیقاً همون ویلایی بود که دنبالش بودم...

با اینکه قیمت ویلا برام مهم بود و سرمایه قابل توجهی هم نداشتم اما کارشناسان سایت اول خونه بودن که به من کمک کردن رویای همیشگی خودم رو به واقعیت تبدیل کنم...

من در نهایت تونستم یک ویلا در منطقه چمستان بخرم. الان از گذراندن تعطیلات در ویلای شخصی خودم خیلی لذت میبرم. خوشحالم که تونستم با یک جستجوی ساده توی گوگل با وبسایت اول خونه آشنا بشم..

** به شما پیشنهاد می کنم اگه به دنبال خرید ویلا در شمال هستین یا حتی میخواین یه مشاوره ساده درباره املاک شمال داشته باشین حتما وبسایت اول خونه رو یه بررسی بکنین..

اطلاعاتی را به دست میارین که خیلی به شما کمک می کنه...

چرا چمستان را انتخاب کردم؟

وقتی که دنبال خرید ویلای ارزان قیمت در شمال بودم، کارشناسان وب سایت اول خونه چند تا گزینه را به من معرفی کردن و من همه اونا رو در کنار همدیگه با هم مقایسه کردم. چیزی که من به دنبالش بودم ویلاهای چمستان بودن.

چمستان یک منطقه خیلی خیلی زیبا بود. ساکت، دنج با طبیعت وصف ناپذیر!!

تصمیم گرفتم اون منطقه رو از نزدیک ببینم..

وقتی به چمستان رفتم منظره هایی که دیدم خیلی خیلی زیباتر و بی نظیرتر از اونی بود که در ذهنم تصور می کردم!

یک منطقه خوش آب و هوا در نزدیکی شهر نور. البته شهر چمستان به آمل و محمودآباد هم نزدیکه. اگه از تهران بخواین به شهر چمستان سفر کنین، حدود ۱۸۰ کیلومتر طول میکشه..

چمستان خیلی زیباست! پیشنهاد می کنم برای خرید ویلا در شمال به خرید ویلا در چمستان فکر کنین.

چمستان به ساحل دریا نزدیکه. مناطق کوهستانی زیبایی داره و طبیعت سرسبز و جنگل های وسیعش می تونه خیلی خیلی برای مسافرت و گردشگری جذاب باشه.

بعد از اینکه از ویلا بازدید کردم، گشت و گذاری هم در بازار محلی داشتم. واقعا بی نظیر بود!

انواع خوراکی ها، میوه ها و سبزیجات تازه در کنار خوراکی های محلی چمستان، توجه منو به خودشون جلب کرد. شاید یکی از دلایلی که چمستان را برای تعطیلات و خرید ویلا انتخاب کردم، همین بازار محلی بوده!

ویلا چمستان
ویلا چمستان


**شهر چمستان یک بهشت واقعیه.

حتی اگه من سرمایه کافی هم داشتم اولین گزینه که برای خرید ویلا انتخاب می‌کردم، همین منطقه چمستان بود.

کارشناسان وب سایت اول خونه به من می گفتن تمام فصل های سال در چمستان زیبا و بی نظیره. در هر فصلی از سال که به چمستان سفر کنم می تونم در ویلایی که خریدم احساس راحتی داشته باشم.

در فصل پاییز می تونم در جنگل هزاررنگ قدم بزنم. در فصل بهار و تابستان هم میتونم به چمستان سفر کنم و حتی یک ماه توی ویلای شخصی خودم زندگی کنم.

چمستان واقعاً ارزششو داشت که من سرمایه چندین ساله روزگار کسب و کارم رو برای خرید ویلا اختصاص بدم.

من واقعاً از کارشناسان وبسایت اول خونه تشکر میکنم. ویلایی که اونا به من دادند برای تمام عمر، یک سرمایه خوب برای من به حساب میاد!

خرید ویلا در شمالخرید ویلا چمستانویلا در شمال
زیبایی یک امر خدادادی نیست، اگر باور ندارید به تصاویر هالیوودی ها نگاه کنید، اگر شما هم به دنبال زیبایی هستید می توانید به دنبال ابزار آن باشید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید