ویرگول
ورودثبت نام
مبارز ابدی
مبارز ابدی
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

چرا پدربزرگ من توی این مملکت به جایی نرسید؟!

من همان جوجه تیغی هستم که بعد از تحریم و گوشمالی توسط عزیزان ویرگول دچار ریزش تیغ شده و به کبوتر صلح تبدیل شدم.تغییر رو داشته باشید:

چرا پدربزرگ من رییس جمهور نشد؟

این چه سوال مسخره ایه؟!

یه بار پرسیدی، حساب کاربریت رو بستن!

خوب شاید لیاقتش رو نداشته!

آخه رعیت رو چه به ریاست جمهوری؟!

باز اگه چوپان بود یه چیزی! ولی نه! اگه چوپان دروغگو از آب در میومد چی؟ اگه گوسفندا‌ رو به گرگ میداد چی؟!

خدایا شکرت که تا اینجای کار مملکت دست نااهلان نیفتاد.

خوشتون اومد؟!

جون مادرتون بدو بدو نرید گزارش بدید! مگه شما گزارشگرید؟!

جوجه تیغی سابق (کبوتر صلح امروز)

مطالب قبلیم:(وقتی جوجه تیغی بودم.)

چرا لالایی؟

آقای بیرانوند! داداش کوچیکم دیگه تو رو دوست نداره.

من؟چرا؟!



Jooje-tighi

ویرگولسانسورجوجه تیغیکبوتر صلحبرنامه نویسی
بر لبم کس خنده‌ای هرگز مدید الا مگر در میان گریه بر احوال خود خندیده ام هر کجا کردم محبت، غرق محنت شد دلم یا من این حکمت ندانم، یا محبت باب نیست
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید