ویرگول
ورودثبت نام
mobina
mobina
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

برای خرید ملک چه پروسه‌ای رو باید طی کنیم؟

همونطور که در پست های قبل من متوجه شدید، دارم در مورد کشورها تحقیق می‌کنم تا با شرایط خودم بتونم بهشون مهاجرت کنم!

بهترین کشوری هم که پیدا کردم، قبرس شمالی بوده و از اونجایی که دلم می‌خواد پدر مادرمم ببرم تا بعد سال‌ها کمی در آرامش و بدون دردسر زندگی کنن؛ داشتم در مورد خرید ملک در قبرس شمالی تحقیق می‌کردم و خواستم مراحل و پروسه‌اش رو براتون توضیح بدم.

آدرس عکس

اینطور که در سایت های مختلف تاکید شده بود، انتخاب خونه و خرید ملک بر اساس واقعیت بود! یعنی چی؟ منظورش این بود از توی آگهی ها و تبلیغات خونه رو نخرید و حتما حضوری خونه رو چک کنید.

در واقع باید به یک شرکت سرمایه گذاری درست و حسابی رجوع کنید تا مشکلاتی مثل سند ملک براتون پیش نیاد.


دومین چیزی که باید رعایت کنید، در نظر گرفتن دلیلی که میخواین خونه یا ملک رو خریداری کنید هست! مثلا شما می‌خواین داخل خونه زندگی کنید، بهتره فاکتورهایی مثل اینکه کجای شهره، تو کدوم محله است، فاصله‌اش تا جاهای مهم شهر چه قدره و امثال این‌ها رو چک کنید.

اما اگر فقط برای سرمایه گذاری بخواید خونه بخرید، توجه به ارزش ملک تقریبا کافیه!


آدرس عکس

در قبرس شمالی، ارائه پیش پرداخت خیلی مهمه. پس مرحله سوم همینه! بعد از اینکه خونه رو پسند کردین، مبلغی (که معمولا 30 % ملک هست) رو باید بپردازید تا خرید خودتون رو رسمی کنید.

مرحله چهارم: امضای قرارداد فروشه

بهتره در تمامی مراحل یک وکیل یا مشاور کارکشته همراه شما باشه، حضور ایشون به خصوص در این مرحله به شدت تاثیرگذاره.


و اما مرحله پنجم و مرحله آخر: دریافت سند ملک

به همین راحتی و بی دردسری صاحب یک ملک در قبرس شمالی شده‌اید. غیر از یک سری ریزه کاری های قانونی و ... خرید ملک در قبرس شمالی، ساده است و اصلا قابل مقایسه با خرید ملک در کشور های دیگه نیست.


آدرس عکس

فکر کنم الان متوجه شدید چه راهی رو برای مهاجرت والدینم انتخاب کردم! هم ساده است، هم اقامت میدن و هم یه نوع سرمایه گذاریه

نظر شما چیه؟ راه بهتری هم هست تا خانوادمو ببرم؟

مهاجرت با خرید ملک در قبرس شمالیخرید ملک در قبرس شمالیخرید خانه در قبرس شمالی
content writer
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید