ویرگول
ورودثبت نام
منا خرامان
منا خرامان
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

تو کارت حرفه ای هستی ؟

دوست داری روزی بشی امپراطور حرفه ات
دوست داری روزی بشی امپراطور حرفه ات


سلام دوستان. شنیدید میگن یک اتفاق زندگی کسی رو زیر و رو کرد؟

میخوام براتون از یه اتفاق جالب بگم.

حدود دو ماه پیش تبلیغات یک نمایشگاه شیرینی و شکلات رو دیدم که اساتید بزرگ شکلات سازی هم حضور دارن.با یه برنامه ریزی دقیقه نودی تونستم برم نمایشگاه

البته که یه جورایی رقابت به رخ کشیدن برندهای غذایی بود.تنها قسمت جذاب این نمایشگاه دیدار یکی از اساتید بزرگ شکلات سازی سرکار خانم شیرین سلیمی بود.

تو غرفه ایشون با آقای علیرضا احدی ، مدیریت مجموعه تواناشو آشنا شدم. کمی صحبت کردیم و آقای احدی راجع به دوره کوکواستارت اپ و تواناشو توضیحاتی دادن.

وقتی از غرفه بیرون اومدم کاملا گیج بودم، از طرفی دلم میخواست دوره رو ثبت نام کنم ، از طرفی هم به خودم میگفتم که چی؟ از کجا معلوم موفق شم؟ اصلا به کار من میاد؟

تو افکارم غرق بودم که دیدم یک دور نمایشگاه رو چرخیدم و دوباره روبروی غرفه هستم.پیش خودم گفتم ثبت نام میکنم . حتی اگه به کارم نیاد یک سری مطلب که یاد گرفتم.

ثبت نام کردم ، هفته ای یک جلسه و مجموعا ۴ جلسه.

یک دوره پر از مطلب و نکته های که به نظر من هرکسی که یک کسب و کار داره (هر نوع کاری) باید بدونه وگرنه باید چندین سال زحمت بکشه که شاید شاید بتونه قسمتی از این مطالب رو یاد بگیره.

اگه عاشق کارت باشی هیچ شکستی نمیتونه متوقفت کنه
اگه عاشق کارت باشی هیچ شکستی نمیتونه متوقفت کنه


بگم براتون از مزایای کلاس که خیلی از مطالبی که تو سر فصل آموزش بود رو ، من میگفتم : ای بابا اینا رو که من بلدم ، ولی ای دل قافل که اونجا فهمیدم که هیچی بلد نیستم.

از عکاسی و فیلم برداری با موبایل تا سناریو نویسی و ادیت حرفه ای

از فضای مجازی و کلی نکته های زیرپوستی و جامع که همه فکر میکنم بلدن

و مهمتر از همه مهارت و تمام تکنیکهای بازاریابی

البته از حق نگذریم استاد احدی خیلی تو کارش حرفه آیه. یک لحن بیان عالی که میدونن چجوری یه مطلب رو ملکه ذهنت کنه.

البته هر کلاسی هم نکات ضعفی هم داره . مثلاً به نظر من باید هر دوهفته یک جلسه برگذار میشد ، چون حجم مطالب زیاد و تک تکشون خیلی خیلی مهم بودن (البته که اولش این حس رو داشتم چون بعدش قضیه اومد دستم )

چی شد اینارو گفتم ، یاد اون روزی افتادم که یه کاری رو کلی روش انرژی و هزینه و وقت گذاشتم تا یاد بگیرم ( چقدر هم ذوق داشتم) بعد خیلی راحت ازش گذشتم چون بلد نبودم از حرفه ام استفاده کنم و درآمد داشته باشم .

ولی امروز خیلی پر انرژیتر و خیلی با اعتماد به نفس بالاتر و پر انگیزه دارم همون کار رو انجام میدم.

این دوره کوکواستارت اپ نکات جالبی رو که شاید سالها باید تو اینترنت و فضای مجازی دست و پا میزدم رو به صورت تجربی با کلی آزمون و خطا و وقت کشی باد بگیرم و البته به هم مرطبتش کنم رو یاد داد.

من به همه دوستای که کسب و کاری دارن پیشنهاد میکنم حتما یه دوره با آقای احدی و گروه تواناشو بگذرونن. مطمعن باشید دید ، نحوه کسب و کار و زندگیتون کاملا تغییر مثبت می‌کنه.

چون این رو به چشم دیدم و حس کردم

از اینجا با تواناشو کسب و کارت رو حرفه ای کن

کسب و کارمهارتشکلات
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید