ویرگول
ورودثبت نام
مرکز دیجیتال مارکتینگ ایران
مرکز دیجیتال مارکتینگ ایران
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

خودت رو برند کن

اگر برندسازی شخصی ندارید این را بدانید که حجم زیادی از مشتریان شما به سراغ رقبای شما می‌روند!

شغل‌هایی که مهارت محور هستند (یعنی از تخصص و مهارت درآمد دارند) و بیزینس مدل مهارت محور دارند، ساختن برند شخصی از اهمیت ویژه‌ای برای آن‌ها برخوردار است. به خاطر اینکه ما در کارهایی که مهارت محور هستند و در واقع تخصصی دارند می‌فروشند، اول از همه باید خودم را ثابت کنم به این معنی که من می‌توانم به شما کمک کنم و در مرحله‌ی بعد باید بگویم که خدمات من موثر هست یا نه.

ساختن برند شخصی به شما کمک می‌کنه که در واقع شما سراغ مشتری نروید! بلکه مشتری بیاد سراغ شما؛ که به مراتب هزینه بازاریابی و مشتری‌یابی بعد از ساختن برند شخصی خیلی کمتر خواهد شد.

شما باید بتوانید از کار و تخصص‌تان یک برند شخصی بسازید؛ یعنی چگونگی به صورت اصولی برندسازی شخصی خودتان را بسازید، هویت برندتان را چطور طراحی کنید، با چه روش‌هایی می‌توانید خودتان را نسبت به رقبا متمایز کنید یا اصلا چطوری باید خودتان را معرفی کنید.


نویسنده: علیرضا بهادری

برندبرندسازیبرند سازی شخصیعلیرضا بهادریمدرس میلیونر
علیرضا بهادری | مدرس و مشاور بازاریابی آنلاین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید