ویرگول
ورودثبت نام
مدیر نوین
مدیر نوین
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

نکاتی کاربردی در مورد نویسندگی

نکاتی کاربردی در مورد نویسندگی

من اغلب از خوانندگان این سوال را می پرسم که “چگونه نویسنده شویم؟” به نظر من کمی عجیب است که من معمولاً این سؤال را از طریق ایمیل دریافت می کنم، بنابراین پاسخ اجتناب ناپذیر این است که “خوب، شما در حال حاضر یک نویسنده هستید”. اما در مورد کسانی که می خواهند در نوشتن بهتر شوند چطور؟

به نظر من، نوشتن مهم­ترین مهارتی است که یک نفر می تواند داشته باشد. نویسنده خوب بودن باعث می شود متفکر بهتر و منسجم تری باشید. همچنین این یکی از معدود رسانه هایی است که مهم نیست چه کاری انجام می دهید، یا چه کسی در زندگی هستید، تقریباً هر روز خواهید نوشت.

چه بخواهید ایمیلی ارسال کنید و یا چه بخواهید وضعیت Facebook تان را بروزرسانی کنید، توانایی بیان دقیق افکار خود یک مهارت فوق العاده با ارزش است.

در طول هفته گذشته، شما احتمالاً افراد زیادی را در feed فیس بوک خود دیده اید که هم می توانند و هم نمی توانند ایده های خود را به خوبی بیان کنند و اینجاست که از خودمان می پرسیم چگونه نویسنده شویم؟

صرف نظر از این که آیا در زندگی شخصی یا حرفه ای خودتان چه مهارت هایی دارید، این که این مهارت چقدر ارزش دارد را نمی توان انکار کرد.

همچنین صرفا به این دلیل که همه ما می نویسیم، لزوماً به معنای این نیست که همه ما “نویسنده” هستیم.

نکاتی کاربردی در مورد نویسندگی
نکاتی کاربردی در مورد نویسندگی

مدیر نوین

می خواهم که یک نویسنده با یک کتاب پر فروش شوم<br/>

نویسندگیدوره نویسندگیآموزش نویسندگیمدیرنوینرضایاوری
برای اینکه کسب وکار فوق العاده ای داشته باشید باید مهارت های لازم در این خصوص را کسب کنیدما با شما هستیم تا هزینه های شما را کاهش دهیم و درآمد شما را افزایش دهیم/در مسیر تعالی باشید...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید