ویرگول
ورودثبت نام
modiretaktaz
modiretaktaz
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

نامه ای به بیست سالگی

سلام و درود

وقتی حدودا بیست ساله بودم، برای خودم در سی سالگی ام نامه ای نوشتم. این روزها با نزدیک شدن به سی سالگی ام و باز کردن آن پاکت، چیزی از ذهنم گذشت. چه می شد اگر به جای این که نامه ای از گذشته ام را مطالعه کنم، نامه ای از آینده را مطالعه می کردم.

خب تا جایی که می دانم چنین چیزی امکان پذیر نیست. ولی به هر حال تصمیم گرفتم نامه ای به بیست سالگی خودم بنویسم.

هر چند این نامه به مخاطب اصلی اش که خود بیست ساله من است، نمی رسد ولی فکر می کنم خیلی از دوستانم که در سنین بین بیست تا سی سالگی هستند، از خواندن این نامه لذت خواهند برد و همچنین شاید این نامه باعث شود تا آن ها مسیر را متفاوت تر طی کنند.

متن کامل این نامه را در سایت مدیرتکتاز قرار دادم و از طریق لینک زیر می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

نامه ای به بیست سالگی


بیست تا سی سالگیبیست تا سیبیست ساله ها
مدیر تکتاز محلی است برای ارتقای مهارت های رهبری کسب و کار. آموزش های مدیر تکتاز تئوری نیست و کاملا کاربردی است زیرا بارها در کسب و کارهای مختلف اجرا شده است.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید