ویرگول
ورودثبت نام
Moghadasehmirsmaeili
Moghadasehmirsmaeili
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

تولد بیستُ شش سالگی‌ام

♡مقدسه میراسماعیلی
♡مقدسه میراسماعیلی

روزی که تولدم شد فهمیدم که امسال بزرگ شده‌ام.

سال‌های پیش؛ شوق متولد شدن در من موج می‌زد و دلم می‌خواست که هر روز تولد من باشد تا بتوانم هرروز را شمع فوت کنم و با لباس زیبایم برقصم، و همه برایم دست بزنند.

امسال سال دیگری بود!

احساس غرور تمام وجودم را فراگرفته بود.

در روز تولدم آنقدر بزرگ شده بودم که نخواستم برقصم و پیرهن پرنسسی‌ام را بپوشم و در میان جمعیت خودنمایی کنم.

امسال فقط لبخند زدم و نشستم و شمعِ سوپرایز تولدم را فوت کردم.

در روز تولدم فقط آرزو کردم؛ امسال با دقت بیشتری بزرگتر شوم و بدانم که تصمیماتی که می‌گیرم خیلی مهم و سرنوشت ساز هستند♥️

۲۶سالگی

۱۴ آذر?

♡مقدسه میراسماعیلی



شاگرد دوره نویسندگیِ خلاق مدرسه‌ی نویسندگی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید