ویرگول
ورودثبت نام
محمد کرمانی
محمد کرمانی
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

رای من در انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای اصفهان ۱۴۰۲

سلام

از آنجایی که هیچ لیست و اعتلافی با ارزش‌های واقعی برای توسعه اقتصاد دیجیتال در وضع کنونی اصفهان و مملکت از نظر من در اصفهان تشکیل نشد. من ایستی را با ۳ نکته برای همه شاخه ها تهیه کردم و منتشر می‌کنم

  1. حرف جدید و فکر جدید وارد سازمان بشه و آدم‌ها تکراری نباشند. آدم‌های قدیمی پایگاه رای‌خودشون را هم دارند و متاسفانه با توجه به نحوه برگزاری انتخابات همیشه هستند.
  2. خصولتی ها نباشند. چون دغدغه‌هاشون با شرکت های خصوصی فرق داره و وقت برای کار صنفی ندارند.
  3. سعی کنم آدم‌های بهتر صنفی را بر اساس تجربه و شناخته دو دوره حضور در هیات مدیره انتخاب کنم.

لطفا رای بدید هر تک رای اهمیت داره. و نظام صنفی تقریبا تهنا نهاد صنفی غبر دولتیه.

با این لینک میتونید خیلی ساده همین الآن رای بدید و از سرشماره 98100077066 براتون آمده.

این لیست‌ها اعلام حمایت نیست فقط نظر من با اعمال فیلترهای بالاست

شاخه شرکت‌ها

(۱) آرمان ابراهیمی، (۲) مهدی امساکی، (۳) کسری باقری، (۴)شاهین حکمیون، (۵) محمد مهدی رضاییان (۶)سید علی سنایی، (۷)محمدرضا سیاوش، (۸) وحیدشهسواری، (۹)میلاد صفاری، (۱۰) محمد ظهوریان، (۱۱) امیر عرفانی، (۱۲)پونه عرقچینی، (۱۳) حمید غفاری، (۱۴) احمد قادری، (۱۵) مریم کهزاد

مشاوران

خانم‌ها برومند و عرفانی پور از قبل واقعا فعال بودند.آقای علوی یه کمی جنبه خصولتی داشتند ولی این بار شخصی کاندیدا شدند که این نوع کاندیداتوری میتونه اون فیلتر را حذف کنه. هر سه نفر خوبند.

فروشگاه‌ها

حسین حاتم زاده که از قبل فعال بوده و آقای فقیه ایمانی فرد با فکریه.

بازرس

کیارش فرقدانی


لطفا رای بدید هر تک رای اهمیت داره. و نظام صنفی تقریبا تهنا نهاد صنفی غبر دولتیه.

با این لینک میتونید خیلی ساده همین الآن رای بدید و از سرشماره 98100077066 براتون آمده.



راینظام صنفی
هیچ وقت دست از کار نکشید...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید