ویرگول
ورودثبت نام
محمد صادق مهرافزون
محمد صادق مهرافزون
خواندن ۲ دقیقه·۲ ماه پیش

محمد صادق مهرافزون(بیوگرافی)

در این پست میخوام یک بیوگرافی درمورد خودم بهتون بدم تا بیشتر با من آشنا بشید😊

خلاصه رزومه:

"من محمد صادق مهرافزون، برنامه‌نویس اندروید با بیش از ۴ سال سابقه در توسعه اپلیکیشن‌های موبایل. تجربه کار با زبان‌های جاوا و کاتلین، jetpackCompose، معماری‌های MVP MVC , MVVM و استفاده از کتابخانه‌هایی مانند Retrofit ، Dagger2 و... را در رزومه‌ام دارم. همچنین، اپلیکیشن های موفقی همچون 'شماره جهانی'، 'رهگیر' و 'خاطرنشان' را در بازار منتشر کرده ام. از جمله فعالیت‌های دیگر من، سابقه تدریس آنلاین در فرادرس و مشارکت در پروژه‌های متعدد openSource در گیت‌هاب است. من به کارهای تیمی و پروژه‌های جدید با چالش‌های مختلف علاقه‌مند هستم."

اپلیکشن های من دربازار:

1. اپلیکیشن رهگیر:

زمانی که خریدی انجام میدهید و یا بسته ای پست می کنید، یک کد رهگیری برای شما صادر میشود این ،کد برای پیگیری مرسولات پستی شماست. حالا اپلیکیشن رهگیر در اختیار شماست تا با وارد کردن این کد رهگیری آخرین وضعیت ارسال بسته خود را استعلام بگیرید و جزئیات آن را مشاهده کنید.

2. اپلیکیشن خاطرنشان:

اپلیکیشن خاطرنشان یک اپلیکیشن برنامه ریزی است که دارای امکانات جذاب از جمله قفل برنامه ، دو زبانه ، انتخاب تم دلخواه ، تقویم اختصاصی، دسته بندی و ... است که شما از طریق این برنامه می توانید کارهای خود را برنامه ریزی و هدف گذاری کنید.

4. اپلیکیشن شماره جهانی:

با اپلیکیشن شماره جهانی شما می توانید برای تمامی سرویس ها، خیلی سریع و راحت شماره مجازی خریداری کنید

5. اپلیکیشن جاسوس باهوش:

این اپلیکیشن ساده شده از بازی مافیا است برای دورهمی ها شما

لینک اپلیکیشن ها در بازار


پروژه های Open-source من در گیت هاب:

من در گیت هاب پروژه های اوپن سورس هم کار کردم که لیست آن به شرح زیر است :
1. مینی پروژه ساخت Api با spring boot
2. پروژه DictionaryJetpackCompose دیکشنری ساده با ( JetpackCompose ,Hilt for Android, Room, kotlin Coroutines,Navigation)
3. پروژه MyPostApplication با ( Clean Architecture , MVVM Pattern, kotlin and java , single Activity)
4. پروژه AnalysisCoins با ( Retrofit , Kotlin Coroutine ,MVVM)
5. پروژه TopFootball با (Rx java ,Navigation Component ,Retrofit)
6. پروژه MrFile کار با فایل های گوشی

لینک گیت هاب من


اگر برای کسب و کار خودتون نیاز به اپلیکیشن دارید از طریق راههای ارتباطی لطفا پیام بدین همچنین آماده همکاری با تیم های برنامه نویسی و نوشتن پروژه های دانشجویی هستم.

اینستاگرام

gmail: misterdeveloper01@gmail.com





گیت هاببرنامه نویسیبرنامه نویس اندرویدkotlinandroid development
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید