ویرگول
ورودثبت نام
mohamadhasan zeinali
mohamadhasan zeinali
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

تجربه کار با نرم افزار متلب


سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه .

من محمد حسن زینلی هستم و 4 ساله که برنامه نویسی می کنم . زبان های مختلف برنامه نویسی رو انتخاب کردم و باهاشون کار کردم . از جمله زبان برنامه نویسی متلب .

به جرأت می تونم بگم برای کسانی که با زبان برنامه نویسی پایتون کار کردند ، زبان متلب و نرم افزار متلب خیلی خیلی یادگیری آسون تری داره و سریع میتونید باهاش ارتباط بر قرار کنید . در اکثر دانشگاه ها در مقطع کاردانی یا کارشناسی رشته کامپیوتر در درس محیط چند رسانه ای یا سایر درس ها ، از متلب به عنوان یکی از مباحث و سرفصل های مهم استفاده میشه و شخصا میگم که خیلی زبان شیرینی هست .

متلب استفاده های بسیاری داره ولی از اونجایی که من فقط از این زبان در پردازش تصاویر استفاده کردم ، در همین مورد هم نظر میدم . راستی من یه دوره رایگان آموزش پردازش تصویر در متلب تهیه کردم اگر علاقه مند هستید که زبون متلب رو یادبگیرید می تونید وارد سایت نیک لرن بشید و در قسمت آموزش برنامه نویسی ، دوره مورد نظر رو مشاهده کنید .

در مورد پردازش تصویر در متلب می گفتم . اول اینکه شما باید قبل از اینکه شروع به یادگیری این زبان بکنید یک دید سطحی از برنامه نویسی داشته باشید . مثلا ساختار کلی شرط ها ، حلقه ها و .... رو بدونید و بعد شروع به یادگیری متلب کنید .

بعداز اون باید در مورد تصاویر مطالعه کنید . در لینکی که در بالا براتون قرار دادم به صورت مختصر در مورد تصاویر و اهداف و کاربرد های پردازش تصویر ، توضیح داده شده اما اگر علاقه مند هستید که بیشتر بدونید و یاد بگیرید ، کتاب پردازش تصاویر دیجیتالی گنزالس رو بهتون معرفی می کنم .

این کتاب در واقع بیس و پایه ی پردازش تصویر است برای کسانی که می خواهند این زمینه را به صورت جدی و حرفه ای دنبال کنند .

امیدوارم که براتون مفید باشه

لینک سایت نیک لرن

پردازش تصویرمتلببرنامه نویسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید