ویرگول
ورودثبت نام
mohamadhasan zeinali
mohamadhasan zeinali
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

چطوری محتوای زرد رو بشناسیم؟

سلام . امیدوارم حالتون خوب باشه. من محمد حسن زینلی هستم . چند روزه که چیزی به شدت ذهنمو مشغول کرده. و اون هم محتوای زرده، هست.


محتوای زرد چیه ؟

تعریف مشخصی برای محتوای زرد وجود نداره اما من به محتوا هایی مثل : 3 ماهه ایلتس بگیر - 1 ماه برنامه نویس شو و پول پارو کن - دوره کسب درامد از اینستاگرام بیا بنز میخری و ... اینا

به اینا میگم محتوای زرد



چطوری از محتوای زرد رو تشخیص بدم ؟

ببین دوست من تشخیص راست یا دروغ بودن این محتوا ها کار سختی نیست . یه راهی که من همیشه استفاده می کنم ، بگ گراند چک تولید کننده محتواست.

ینی چی بگراند چک ؟ ینی برو و مورد کسی که داره مطلب رو تولید می کنه تحقیق کن . ببین در گذشته چه کار های انجام داده. مهمتر از همه ببین دوستای نزدیکش کیه؟ بگراند اوناهارو هم چک کن . اگر گذشتش با کاری که الان داره انجام میده و میخواد به تو عرضه کنه یکیه و تو اون موفق بوده، اکی یه + بهش بده ولی هنوز حرفشو قبول نکن .

ببین بعد از این کار سعی کن قبل از پرداخت وجه ازش یه دوره یا آموزش یا هرچی ، به عنوان تست رایگان بگیری. یا اصلا حرفا و یا آموزش هایی رو که میده چک کن . ببین برای تو جواب میده یا نه ؟

اگر جواب نداد دنبال چی ؟ جواب نداد یه unfollow و تمام . نه تمام نشده هنوز پس رسالت ما چی میشه ؟

رسالت ما در شناساندن محتوای زرد به بقیه

ما وظیفه داریم که انسان های تقلبی رو به هم معرفی کنیم. نه تنها انسان ها بلکه برند ها و فروشگاه های بد رو به هم معرفی کنیم.

کاش میشد یه تابلو سفید داشته باشیم و اسم بدها رو اونجا بنویسیم تا همه بدونن اونا بد هست . همه بشناسن . اون زمان نه نیاز به دادگاه داریم نه پاسگاه . نه نیاز به دعوا داریم نه فوش . کاش میشد همه ی انسان های بد رو که با وقاحت تمام بد هستد با دست نشون بدیم به همه و بلدند فریاد بزنیم کلاااااااه برداااااااار .

هر کس در هر تخصصی که داره بهترین باشه و راست گو ترین

من به عنوان کسی که سال ها در زمینه برنامه نویسی و تکنولوژی فعالیت کردم وظیفه خودم دونستم که وبسایتی رو راه بندازم و در اون آموزش بدم روش خرید موبایل و لپ تاپ رو . همچنین قصد دارم تا در سایت نیک لرن سرویس های زیادی رو بالا بیارم مثل آموزش برنامه نویسی، آموزش هوش مصنوعی و .....

امیدوارم بعد از مرگم چیزی جز پول و ثروت از من باقی بمونه - واون یک ارزش باشه . برای همه .

دمتون گرم که خوندید ...........

شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید