ویرگول
ورودثبت نام
محمد طه عسگری
محمد طه عسگری
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

گل بکش عامو!!

سلامت جسم و روح
سلامت جسم و روح


#طنز

بچه ها همونطور که در جریانید من نمی خواستم قبول کنم ولی استاد یه تحقیق گذاشت تو دامنمون ماهم سمعا طاعتا قبول کردیم نه که فکر کنید واس خاطر دوتا نمره رفتیم تحقیق کردیم نه،ما بخاطر ثوابش قبول کردیم که از قدیم گفتن نشر علمه زکات...یا همچین چیزی...نمیدونم...یعنی اگه چیزی بلدی و به رفقات نگی خیلی خری... ماهم در راستای همین امر اومدیم بگیم تحقیق امروز ما در این کلاس و این زمان درباره سلامته.

خب من از روی متن نمی خونم که خدای نکرده بعضی از دوستان نگن واسه نمره رفته پرینت گرفته که فقط تحویل بده،

خب سلامت دو وجه داره

یکی جسم یکی روح

خب سلامت جسم یعنی اینکه شما بدنت مثل بنز کار بکنه،مثل بنز کار کردن یعنی چی؟؟یعنی شما غذا که میخوری بعد هضم ۴۵ دقیقه ایی معده، حدود ۲ تا ۴ ساعت بعد باس بری دستشویی،اگه رفتی که دمت گرم اگه نرفتی بدن رو از حالت اتو پایلوت در میاریم و‌با شیافت دستیش می کنیم،نمیخوام وارد این مباحث پزشکی بشم که یه گونی حرف دارم ولی بدن سالم بدنیه که ورزش نمی کنه،بله درست شنیدین،چشماتونم اونجوری مثل باباقوری نکنین ادم زهراش میره،ببینید شما به فرض مثال میخواین ورزش کنید،اول از همه میرین کلی خرج میزارین رو دست خانواده و لباس ورزشی می گیرین دو سه سایز بزرگتر که خدای نکرده وسط ورزش جر نخوره،بعدش اگه پسر باشی با رفقا قرار فوتبال می زاری یا اگه جا خواهر ما باشی با نرگس و مونا و نسترن و آیدا قرار والیبال،خب تا اینجاش که خیلی کول و باحال بود ،قصه از بعد جلسه اول شروع میشه که جمام میشی و مثل معتادهای خمار در گاراج تمام بدنت شروع میکنه به جیغ کشیدن، اینقدر که پهلو و کشاله ران و بازو‌ و دستتون درد میکنه که گلاب به روتون واسه یه دستشویی رفتنی باس گریه کنید،خب این از عذاب موقتی ورزش،بعد از جلسه اول اگه همت داشته باشی وکمی پر رو هم باشی که ازچهره همتون پیداست هستین، بازهم قرار ورزش میزاری و واسه رفقا سیس مایکل فلپس میگیری که من اصلا ورزش تو‌خونمه و من اگه ورزش نکنم کی بکنه و از این قرتی بازیا،توی جلسه سوم و چهارم که تازه ورزش داره روی خوبش رو بهت نشون میده یهو یا رباط صلیبی پاره میکنی یا تاندون و یا میخوری زمین که ستون فقراتت مثل شیر موز یه جوری میره تو‌هم که نه میشه موز رو جدا کرد نه شیر رو یا اگه دیگه خیلی شانس بیاری لگنت مو برداره که واسه همون هضم ۲تا۴ ساعته معدت رو سیستم اتوپایلوت باید از دونفر دیگه کمک بگیری که اوناهم وقتی بلندت میکنن که ببرنت دستسویی از بس سنگینی فتق میشن ،این عاقبت یک ورزش نرمال در زندگی آدم هاست؛

استاد بنده خودم یک دوست آبادانی دارم به اسم ممد که ده یا بیست سال از خودم بزرگتره و خیلی شاد و شنگول زندگی میکنه

یه روز که راز این زندگی پر از آرامشش رو ازش پرسیدم گفت: من گوش به حرف چرچیل دادم که میگه تو زندگی دو‌کار رو‌با افتخار کردم

یکی ورزش نکردنه

یکی سیگار کشیدن

که یکی واس سلامت جسم خوبه یکی واس سلامت روح

گفتم ورزش نکردن رو‌که خودوم پایه ام

ولی سیگار دیگه ضرر داره ممد،ن؟؟

سرفه با نمکی کرد در گوشوم گفت :م گل میکشوم

من این حرف رو از ممد که شنیدم ،خدایی میخواستم رفاقت چندساله رو‌بهم بزنم تا اینکه خوردم به تور کنکور،رتبه نیاوردم استاد،یعنی اونی که باس میاوردم نیاوردم،خورد تو‌ذوقم آهنگ غمگین و فاز دپ هم جواب نداد پاشدم رفتم پارک محل از ساقی محلمون گل گرفتم زنگ زدم ممد گفتم ممد این گل رو‌چه جو باس بکشوم که روانوم پاک بشه

گفت نیگا،باس واقعی بکشی و طبیعی،کسی شک نکنه بهت ، باس یه جور بکشی که به جسم و روحت بشینه عامو

گفتم یعنی چه جو؟؟

گفت برگاش رو سبز بکش و گلش رو قرمز کن

گفت عامو آبرنگ داری یا از بندر واست بفرستم؟؟

راستی تو‌چه کاغذی میکشی نقاشی رو؟؟


نویسنده: محمد طه عسگری

عکس از عباس عطار فقید

ممم

طنزگل بکش عاموورزش نکنسلامت جسم و روحوینستون چرچیل
من مهندسی هستم که قلم را بیشتر برای نوشتن به رقص در می‌آورم تا برای محاسبه سینوس .
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید