ویرگول
ورودثبت نام
محمد کدخدایی
محمد کدخدایی
خواندن ۲ دقیقه·۸ ماه پیش

آیا کلمات کلیدی برای سئو مطمئن هستند !؟

سلام وقت همه بخیر باشه امروز با یه پست دیگه درباره سئو با محوریت کلمات کلیدی در خدمت شما هستم .

موضوع این بحث اینه که آیا کلمات کلیدی و سئو کردن همه کلمات واقعا مفیده ؟! این بحث وقتی داغ میشه که ما هر مبنعی راا برای تحقیق کلمات کلیدی در نظر بگیریم.

با من همراه باش تا یک چالش جذاب درباره سئوی کلمات کلیدی را برای شما مطرح کنم

شاید این موضوع برای‌تان خنده دار به نظر برسد اما همین آمارها و ارقام مرتبط با کلمات کلیدی را هم میتوان دستکاری نمود.

حالا صرفا منظور من این نیست که دستکاری آمار و ارقام مربوط به کلمات کلیدی به طور عمدی و با منظور خاصی صورت می‌پذیرد اما به هرحال همین که بدانید روی کلمات کلیدی هم به قطعیت نمی‌توان استناد کرد ممکن است چشم انداز شما را تغییر دهد.


حالا این یعنی چی!؟

اجازه دهید با یک مثال خیلی ساده و کوتاه درباره به هم ریختن آمار و اطلاعاتی که درباره جستجوی کلمات کلیدی در اینترنت وجود دارد شما را درباره این موضوع آگاه کنم.

فرض کنید کلمه کلیدی مانند بهبود سرعت سایت در یک ماه چیزی بین ده الی پانزده بار جستجو می شود. حالا فرض کنید از ابتدای همین ماه یک سئو و کار به هر حال کار کردن روی همین کلمه کلیدی است.

حالا او مواردی مانند ایندکس شدن مقاله خودش در گوگل و تغییرات مربوط به جایگاه کلمه کلیدی را بارها و بارها مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.

خب اگر این فرد در طول یک ماه حدود پانزده الی بیست بار این کلمه کلیدی را با ابزارها و امکانات مختلف مورد ارزیابی قرار دهد وقتی نفر بعدی بخواهد درباره آمار این کلمه تحقیق کند در نتیجه با یک رشد دویست درصدی درباره آمار های مرتبط با این کلمه کلیدی رو به رو خواهد شد

بعضا این چرخه اشتباه بارها و بارها تکرار می‌شود متاسفانه برخی سئو کاران از این باگ و ایراد ها اطلاع دارند و از آن سوء استفاده می‌کنند

اگر سئوکاران چرخه حیات کلمات کلیدی را دستکاری کنند چه میشود !؟

دنبال کنید تا نکات مهمی درباره ارزش کلمات کلیدی در دسترس شما باشد


سئوآموزشکلمه کلیدیتولید محتوامحمد کدخدایی
می خواهم بهترین نمونه از خودم باشم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید