ویرگول
ورودثبت نام
Mohammad Garshasbi
Mohammad Garshasbi
خواندن ۲ دقیقه·۱۰ ماه پیش

نجات مرد عنکبوتی

به عنوان یک ابرقهرمان بیمه‌ای، دوست داشتم در سکانسی از فیلم «مرد عنکبوتی 2» به داد شخصیت‌های اصلی فیلم، مرد عنکبوتی و مری جین، برسم. در این سکانس، یک ساختمان در حال آتش‌سوزی است و مرد عنکبوتی و مری جین در آن گیر افتاده‌اند. آنها سعی می‌کنند از ساختمان خارج شوند، اما آتش خیلی شدید است و آنها نمی‌توانند از آن فرار کنند.

من به عنوان یک ابرقهرمان بیمه‌ای، در حال پرواز در بالای شهر بودم که ناگهان متوجه شدم ساختمانی در حال آتش‌سوزی است. من بلافاصله به سمت ساختمان پرواز کردم و با دیدن صحنه‌ی وحشتناک، قلبم به درد آمد. مرد عنکبوتی و مری جین در داخل ساختمان گیر افتاده بودند و از دست آتش‌سوزی جان سالم به در نمی‌بردند.

من بدون لحظه‌ای تعلل، از ساختمان بالا پریدم و به سمت مرد عنکبوتی و مری جین حرکت کردم. مرد عنکبوتی سعی می‌کرد مری جین را از ساختمان خارج کند، اما آتش خیلی شدید بود و او نمی‌توانست موفق شود.در این لحظه، من به عنوان ابرقهرمان بیمه‌ای وارد صحنه می‌شوم و با استفاده از قدرت‌هایم، آتش را خاموش می‌کنم. من مری جین را از دست او گرفتم و او را در آغوش گرفتم. سپس، با استفاده از قدرت‌هایم، از ساختمان پرواز کردم و به بیرون رسیدیم.

مرد عنکبوتی و مری جین از دیدن من بسیار خوشحال می‌شوند و از من تشکر می‌کنند. من به آنها می‌گویم که وظیفه‌ی من است که از آنها محافظت کنم، چون آنها بیمه‌ی «از کی» را دارند.مرد عنکبوتی من در آغوش گرفت و من در حالی که اونو ترک میکردم بهش گفتم نگران نباش هر جا گیر افتادی #بسپرش_به_ازکی

ین صحنه می‌تواند پیام مهمی را به مخاطبان منتقل کند: بیمه می‌تواند در شرایط سخت، حامی شما باشد و از شما محافظت کند. همچنین، این صحنه می‌تواند به مخاطبان یادآوری کند که همیشه امید وجود دارد، حتی در شرایط سخت.

البته، این فقط یک مثال است و من دوست دارم در سکانس‌های آتش‌سوزی سینمایی زیادی به داد سوپراستارها برسم. مثلاً می‌توانم در سکانسی از فیلم «مرد آهنی 3» به داد تونی استارک برسم و او را از دست آتش‌سوزی نجات دهم. یا می‌توانم در سکانسی از فیلم «بتمن» به داد بتمن برسم و او را از دست آتش‌سوزی نجات دهم.

من معتقدم که ابرقهرمان‌های بیمه‌ای می‌توانند نقش مهمی در جامعه ایفا کنند و به مردم کمک کنند تا در شرایط سخت، از خود محافظت کنند.

چند سکانس دیگر از فیلم‌های سینمایی وجود دارد که من دوست دارم در آنها به داد سوپراستارها برسم:

  • سکانسی از فیلم «تایتانیک» که در آن ابرقهرمان بیمه‌ای به داد لئوناردو دی‌کاپریو و کیت وینسلت می‌رسد و آنها را از دست تایتانیک نجات می‌دهد.
  • سکانسی از فیلم «ارباب حلقه‌ها» که در آن ابرقهرمان بیمه‌ای به داد فرودو و سم می‌رسد و آنها را از دست اورک‌ها نجات می‌دهد.
  • سکانسی از فیلم «جنگ ستارگان» که در آن ابرقهرمان بیمه‌ای به داد لوک اسکای واکر می‌رسد و او را از دست دارث ویدر نجات می‌دهد.

امیدوارم که روزی بتوانم در یکی از این سکانس‌ها حضور داشته باشم و به داد سوپراستارها برسم.


مرد عنکبوتیمری جینبیمهبسپرش_به_ازکینجات
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید