ویرگول
ورودثبت نام
mohammad.jahan.ara
mohammad.jahan.ara
خواندن ۸ دقیقه·۱ سال پیش

چطور 250 میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشیم ؟

زمان گرانبهاترین دارایی شماست، مراقب باشید چگونه آن را خرج می‌کنید !!!
زمان گرانبهاترین دارایی شماست، مراقب باشید چگونه آن را خرج می‌کنید !!!

همه چیز عوض شد !!!
همه چیز آنلاین شد !!!

فکرش رو میکردی روزی کل سرمایه ات در یک کارت باشه و هر زمان و هر جا که نیاز داشتی پرداخت مالی رو انجام بدی ؟؟؟
فکرش رو هم نمیکردیم ولی شد و الان یه مورد کاملاً عادی هست برای عموم

یادت میاد همه سر کارمند شدن دعوا داشتن
رقابت می کردن، کلاس میرفتن و کلی زحمت میکشیدن که برن دانشگاه و بعد استخدام یه سازمانی یا ارگانی یا نهایت یه شرکت خصوصی خوبی بشند !!!!؟؟؟؟؟

همه چیز عوض شد !!!
خیلی سریع و مثل یک چشم بهم زدن گذشت !

نه کسی دوست داره کارمند بشه
نه کسی دوست داره حقوق بگیره
نه پول چرک کف دسته و نه خیلی از چیزهایی که تا الان توی گوشمون فرو کردند.
اتفاقاً وجود پول برای خوشبختی لازم و ضروری هست، چرا که اگه نداشته باشید 100% بدبختید
آمپول هم بهتون نمیزنن اگه روزی بیمار شدید (خدای ناکرده) من تست کردم این مورد رو و هیچ درمانگاهی من رو پذیرش نکرد :)

چرا الان کارمندی خوبی نیست حتی با درآمد بالای ماهی 30 میلیون در ماه چون سرعت درآمد از سرعت تورم و کاهش ارزش پول خیلی کمتر هست و در یکسالی که کارمند قرارداد میبنده حقوق ثابت دریافت میکنه ولی نرخ تورم که ثابت نیست در ایران و آروم آروم ارزش اون حقوق داره کم و کم میشه

پس باید هوشمند باشی و کاری کنی که از تورم موج سواری بخوری و ارزش داراییت کم نشه تازه بیشتر هم بشه

یه آدم هوشمند الان به کارمندی فکر نمیکنه الان به راه اندازی کار برای خودش فکر میکنه چرا ؟
چون داره میبینه کسایی رو که بدون داشتن حقوق و بدون اینکه کارمند کسی باشند، صاحب ثروت‌های خوبی هستند و در رفاه و نشاط و سلامت هستند، مسافرت‌های خوبی میرن ماشین‌های لوکس سوار میشن، آدم‌های عالی دور و برشون هست و تازه کرونا باعث شده بیشتر برکت دریافت بکنند :)

اگه تا اینجای صحبتم رو با تفکرات خودت هم‌سو‌ میدونی ادامه رو بخون در غیر اینصورت این نوشته بشدت برای شما ضرر داره و پیشنهاد میکنم نخونید :)


تبریک میگم به تو :)
بابت ذهن هوشمند و جویای ثروتی که داری آفرین :

امروز میخوام یه مطلبی رو برای اولین بار در ایران منتشر کنم که با قاطعیت میگم هیچ جای اینترنت پیدا نخواهی کرد! هیچ‌جا، چون تقریباً از روز اول من گشتم تا الان هم که من دارم این مطلب رو میذارم، کل اینترنت رو بگردی چیزی در این خصوص پیدا نمیکنی !!!

دوست من، من نمیدونم شما در کدوم شهرستان زندگی میکنی ولی این رو بدون که در تمام شهرهای ایران این پتانسیل وجود داره که یه افراد هوشمندی براحتی بتونن درآمد میلیونی و میلیاردی داشته باشند

فقط اگه به فرصت ها و امکانات نگاه کنند نه به محدودیت ها ( دقیقاً مثل رودخانه باید فکر کرد و از همه موانع عبور کرد و با تمرکز بر هدف که رسیدن به اقیانوس هست پیش رفت )


ببین توی شهری که زندگی میکنی اگه جمعیت بالای 100 هزار نفر داشته باشه این پتانسیل وجود داره که حداقل 200 رستوران و سوپرمارکت در خودش جا بده ( آمار دقیق دارم از تعداد )

همچنین در همون شهر پتانسیل جذب مشتری به تعداد 10هزار نفر در 2 تا 3 سال رو هم داره و

تنها یک سیستم، تنها یک سیستم هوشمند، نیاز شماست :)

سیستمی که یکبار ساخته بشه و سالهای سال بدون اینکه فرسوده یا از دور خارج بشه، مردم بدون خارج شدن از منزل یا محل کار و بدون نگرانی از بابت هدررفت زمانشون بتونن سفارش نهار یا شام بدن. بله به همین راحتی !!!

با یک پلن مالی مشخص شما با رستوران های شهرتون قرارداد میبندید (و یک درصدی رو بعنوان کمیسیون از اونا میگیرید) و سر ماه باهاشون تسویه میکنید
مردم خرید میکنن و شما یک جریان درآمدی عالی رو در حساب خودتون خواهید داشت

بریم وارد جزئیات بشیم جالب هم میشه

فرض کنید با 100 مجموعه قرارداد ببندید

از این 100 مجموعه فقط 50 مجموعه بصورت روزانه سفارش آنلاین داشته باشند

هر کدام بصورت میانگین 10 سفارش
50 × 10 = 500 سفارش
آمارها گویاست که میانگین خرید کاربران در دنیای سفارش آنلاین غذا مبلغ 120 هزارتومان است :

این اعداد و ارقام واقعی و در شهرهای زیادی از کشور اتفاق افتاده است

500 × 120.000 = 60 میلیون تومان

یک جریان نقدینگی بسیار عالی هم تجربه خواهید کرد که درصورتی که بصورت ماهانه توافق بر تسفیه حساب بکنید بالای 1 میلیارد در ماه خواهد بود.

درنهایت درصورتی که شما بتوانید کمیسیون 15% با رستوران ها منعقد کنید هر روز کمیسیون شما مبلغ :

9 میلیون تومان خواهد بود و بعبارتی :

9.000.000 × 30 = 270.000.000 میلیون درآمد ماهانه
270.000.000 تقسیم بر واحد دلار ( 27000 تومان در لحظه نگارش ) = 10.000 دلار درآمد ماهانه

یک استارتاپ محسوب میشید و میتونید وام بگیرید
درآمد حلال، درآمد عالی، برای یک نفر یا برای یک تیم بستگی به شما داره که چقدر دوست داشته باشید کارتون رو گسترش بدید، نیاز به هیچ مجوز و پروانه کسبی ندارید، چون رستوران‌ها مسئول تهیه محصولات هستند و قبلاً خودشون مجوز گرفته‌اند.

نیاز به استخدام پیک ندارید

نیاز به پرداخت هزینه پیک هم ندارید چون کاربر هزینه پیک رو حساب میکنه


و اما سیستم مورد نیاز شما برای رسیدن به این درآمد :

حتماً سیستم باید هوشمند و آنلاین باشه، هوشمند یعنی چی ؟؟؟
یعنی سیستم باید کار کنه (چه شما بیدار باشید و بالاسرش باشید و چه در خواب خوش باشید) مثل یک ساعت که چند قطعه با نظم خاصی در کنار هم قرار گرفته‌اند و زمان رو به من و شما یادآوری میکنند.
اگر همون قطعات رو در یک گونی کنار هم بندازیم آیا باز هم سیستم هست ؟؟ خیر
در کنار هم با دقت و نظر فوق العاده تشکیل یک سیستم به نام ساعت خواهند داد که قابل اعتماد هست و شما هر موقع نیاز به دانستن زمان داشتید به آن سیستم (ساعت روی دستتون ) مراجعه میکنید و ساعت دقیق را میبینید.

این سیستم فروش آنلاین (اندروید، وب نسخه کامپیوتر، وب نسخه موبایل برای کاربران اپل ) رو من در مدت 7 سال تجربه بصورت یک سامانه کامل پیاده سازی کرده ام


در این سیستم با نظر این اتفاقات میوفته :

  • کاربر سفارش میده
  • رستوران سفارش رو همون لحظه میبینه
  • برای سفارش زمان مشخص میکنه
  • سر وقت سفارش به پیک اختصاص پیدا میکنه
  • پیک سفارش رو میره و تحویل میگیره و مشخص میکنه آغاز حرکت رو
  • کاربر همون لحظه مطلع میشه و روی نقشه محل پیک رو میبینه
  • میتونه بهش زنگ بزنه
  • کاربر بعد از تحویل سفارش میتونه نظر برای رستوران ثبت کنه و کلی قابلیت دیگه
  • اگه هم مشکلی توی روند سفارش باشه کاربر از طریق چت آنلاین با ادمین در میون میذاره و ادمین پیگیر میشه و دوباره با چت آنلاین به کاربر اطلاع میده


تصاویر این سیستم نرم‌افزاری زیبا به پیوست تقدیم شما میشود ولی قبل از اون میخوام که خودم را برای تو معرفی کنم :

من جهان آرا هستم، محمد جهان آرا با 34 سال سن و 13 سال کار بصورت فریلنسری
بهم میگن مهندس هستی ولی من از همین جا تکذیب میکنم
چون فقط کسی هستم که خیلی پشتکار دارم و بسیار تحقیق میکنم در حوزه کاری خودم، آهان بذار پس کارم رو هم معرفی بکنم :

طراح و برنامه‌نویس ارشد نرم‌افزارهای موبایل و وب با 13 سال سابقه کار و حضور در 45 تیم استارتاپی از سال 93 تاکنون ( البته کار برنامه نویسی رو از سال 1380 و در سن 14 سالگی استارت زدم ) و درخواست استخدام در بالای 100 شرکت داشتم که از همه رد شدم و به لطف خدا کار خودم رو استارت زدم :
از دزفول و اهواز و کرج و اصفهان و شیراز و کاشان و نیشابور و اردبیل و شمال بگیر تا بندرعباس و زاهدان و جنوب کشور عزیزمون
تقریباً با همه شهرهای بزرگ ایران کار کردم، در همه شهرهای ایران پتانسیل درآمد میلیونی و میلیاردی هست !


صفحه آغاز برای جذب ذهنیت کاربر در لحظه اول بسیار حرفه ای طراحی شده با انیمیشن های عالی
صفحه آغاز برای جذب ذهنیت کاربر در لحظه اول بسیار حرفه ای طراحی شده با انیمیشن های عالی
صفحه اصلی یا خانه یا ایندکس که لیست دسته بندی ها و نمایش لیستی از برترین و جدیدترین مجموعه‌ها
صفحه اصلی یا خانه یا ایندکس که لیست دسته بندی ها و نمایش لیستی از برترین و جدیدترین مجموعه‌ها


صفحه مجموعه ها یا وندور ها یا فروشنده ها طبق دسته بندی انتخابی کاربر از صفحه اصلی
صفحه مجموعه ها یا وندور ها یا فروشنده ها طبق دسته بندی انتخابی کاربر از صفحه اصلی
فیلتر برای نمایش و انتخاب بهتر کاربر در صورت نا آشنا بودن با رستوران های شهر شما
فیلتر برای نمایش و انتخاب بهتر کاربر در صورت نا آشنا بودن با رستوران های شهر شما
صفحه منوی رستوران یا فروشنده که محصولات در این صفحه نمایش و توسط کاربر انتخاب می شود
صفحه منوی رستوران یا فروشنده که محصولات در این صفحه نمایش و توسط کاربر انتخاب می شود


مشاهده سبد خرید و دیدن حساب و کتاب سفارش
مشاهده سبد خرید و دیدن حساب و کتاب سفارش


ما در این سیستم چندین و چند نرم‌افزار داریم که هر کدام برای عملکرد کلی سیستم لازم و ضروری هستند :

1. اپلیکیشن کاربران - که در سطح شهر منتشر شده و تبلیغات روی این اپ انجام می شود

2. اپ اندروید ادمین - ادمین به یک نفر گفته میشود که بمعنی حاکم است و در اینجا شما ادمین هستید

3. اپ اندروید پیک - برای دریافت سفارشات و تحویل داده به کاربران و همچین رصد موقعیت در اپ کاربران

4. اپ اندروید رستوران یا فروشنده - برای مشاهده سفارشات و تهیه و مشخص کردن زمان آماده سازی


دوست خوبم حالا که تا اینجا رو اومدی بهت یه هدیه میدم امیدوارم که دوسش داشته باشی !
لینک دانلود اپ اندروید نسخه کاربران در حالت دمو تقدیم به تو

https://file.io/sXcb8i6OiAvq

اطلاعات تماس با بنده در صفحه درباره ما این اپ هست
نصب کن و لذت ببر


اگه هم دوست داشتی زیر همین پست برام نظر بذار

هر سوالی داشتی با جان دل پاسخ خواهی گرفت

برات آرزوی سلامتی و نشاط میکنم


دوباره برگرد و آمار و ارقام رو بخون

بنده خودم هم دارم اپ سفارش آنلاین غذا راه اندازی میکنم، عالیه حرف نداره بخدا :)



اپ غذااپلیکیشن سفارش آنلاین غذاسفارش آنلاین غذامحمد جهان آراایران مدرن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید