ویرگول
ورودثبت نام
mohammad
mohammad
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

10 تا از بهترین قالب های پاورپوینت دانشگاهی رایگان

وقتی که دانشجو بودم یکی از کارایی که خیلی خیلی از من وقت می‌گرفت، درست کردن پاورپوینت برای ارائه های دانشگاه بود. چه حالا ارائه‌های درس‌های عمومی مثل زبان تخصصی، واحدهای آزمایشگاه که باید ارائه میدادیم و چه ارائه‌های دیگه‌ای که داشتم.

واقعیت منم خیلی دوست داشتم که خود طرح ارائه خیلی خوب دربیاد و برای همین خیلی وقت می‌ذاشتم. اما اگر شما الان دانشجو هستی که این مقاله رو می‌خونی، بهت پیشنهاد می‌کنم اگر خیلی با پاورپوینت آشنایی نداری، خیلی وقت نذاری چون می‌تونی خیلی راحت به طرح‌های بهترین طراح‌ها دسترسی داشته باشی.

توی بیشتر موارد هم، طرح‌هایی می‌بینی که از اون چیزی که خودت داری خیلی بهتر هست و نمره کامل ارائه رو برات تضمین می‌کنه. توی ادامه مقاله چنتا از مناسب‌ترین و بهترین تم ها یا قالب های پاورپوینت دانشگاهی رو بهتون معرفی می‌کنم. امیدوارم به کارتون بیاد و ازش استفاده کنید. منم دعا کنید و برام کامنت بذارید??


ابتدا 5 تم پاورپوینت دانشگاهی رایگان

توی ادامه 5 تا تم پاورپوینت دانشجویی رایگان برای دانلود بهتون معرفی می‌کنم:

یک نمونه قالب پاورپوینت دانشگاهی منودار
یک نمونه قالب پاورپوینت دانشگاهی منودار
برای دانلود و مشاهده روی لینک دانلود قالب کلیک کنید.

نمونه قالب دانشگاهی رایگان علمی‌طور
نمونه قالب دانشگاهی رایگان علمی‌طور
برای دانلود و مشاهده روی لینک دانلود قالب کلیک کنید.

پاورپوینت دانشگاهی رایگان با طرح لاکچری
پاورپوینت دانشگاهی رایگان با طرح لاکچری
برای دانلود و مشاهده روی لینک دانلود قالب کلیک کنید.

نمونه پاورپوینت دانشگاهی رایگان منودار 2
نمونه پاورپوینت دانشگاهی رایگان منودار 2
برای دانلود و مشاهده روی لینک دانلود قالب کلیک کنید.

نمونه پاورپوینت دانشگاهی رایگان تقریبا سه بعدی
نمونه پاورپوینت دانشگاهی رایگان تقریبا سه بعدی
برای دانلود و مشاهده روی لینک دانلود قالب کلیک کنید.

چند نمونه پاورپوینت حرفه‌ای دانشجویی ولی غیر رایگان

خب، نمونه پاورپوینت‌های بالا همگی رایگان بودند ولی حیفم اومد، این پاورپوینت های قشنگی که توی یه سایتی دیدم رو معرفی نکنم. حالا خودتون هم این نمونه‌ها رو ببینید اصلا کیف می‌کنید.

این خیلی پاورپوینت قشنگی بود،  35 اسلاید مختلف داره
این خیلی پاورپوینت قشنگی بود، 35 اسلاید مختلف داره
برای دانلود و مشاهده روی لینک مشاهده قالب کلیک کنید.

یک پاورپوینت طرح کتاب، رسمی و به معنای واقعی کلمه دانشگاهی
یک پاورپوینت طرح کتاب، رسمی و به معنای واقعی کلمه دانشگاهی
برای دانلود و مشاهده روی لینک مشاهده قالب کلیک کنید.

اگه تا الان  پاورپوینت طرح پرزی ندیدید این عالیه. حتما این رو نگاه کنید.
اگه تا الان پاورپوینت طرح پرزی ندیدید این عالیه. حتما این رو نگاه کنید.
برای دانلود و مشاهده روی لینک مشاهده قالب کلیک کنید.

این طرح، خیلی گرافیک قشنگی داره، مخصوصا شماره گذاری هاش
این طرح، خیلی گرافیک قشنگی داره، مخصوصا شماره گذاری هاش
برای دانلود و مشاهده روی لینک مشاهده قالب کلیک کنید.

24 اسلاید، با مورف طراحی شده، طرح منو رو عالی زدن
24 اسلاید، با مورف طراحی شده، طرح منو رو عالی زدن
برای دانلود و مشاهده روی لینک مشاهده قالب کلیک کنید.

اینم یه طرح خیلی رسمی و شیک برای ارائه های دانشگاه
اینم یه طرح خیلی رسمی و شیک برای ارائه های دانشگاه
برای دانلود و مشاهده روی لینک مشاهده قالب کلیک کنید.

توی این مقاله سعی کردم تجربه خودم رو در مورد روش‌های ساخت پاورپوینت برای ارائه‌های دانشگاه رو با شما به اشتراک بذارم. امیدوارم این طرح‌هایی که معرفی کردم بهتون کمک کنه خیلی سریع یک پاورپوینت خوشگل و جمع و جور برای ارائه‌های دانشگاه طراحی کنید.

همچنین توی ویرگول سعی می‌کنم در مورد نکاتی که کمک کنه از دوران دانشجویی خیلی بهتر استفاده کنید، مقالاتی رو براتون منتشر کنم که امیدورام زمان یاری کنه برای نوشتن.











پاورپوینت دانشگاهیدانشگاهی رایگانپاورپوینتقالب پاورپوینتدانشگاه
عاشق رشد و پیشرفت، شادی و تکنولوژی. توی این صفحه سعی می‌کنم تجربه‌های خودم رو با شما به اشتراک بذارم، اگر زمان یاری کند.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید