ویرگول
ورودثبت نام
محمد رضا
محمد رضا
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

بازی کافه حیوانات Beasty Bar

سلام سلام

من برگشتم. می دونم خیلی مدت زیادی نبودم ولی این بار می خوام یه بازی کارتی باحال رو که جدیدا باهاش آشنا شدم رو بهتون معرفی کنم. بازی کافه حیوانات یا Beasty Bar

جعبه بازی کافه حیوانات
جعبه بازی کافه حیوانات



بازی Beasty Bar یا کافه حیوانات یک بازی کارتی برای 2 الی 4 نفر هست که در اون بازیکنان باید سعی کنند با استفاده از کارت های حیوانی که دارند، وارد کافه ای بشن. برای اینکه وارد این کافه بشیم، باید توی یک صف وایسیم. هر موقع که طول صف به 5 تا حیوون برسه، 2 حیوون اول صف وارد کافه میشن و 1 حیوون آخر صف از بازی حذف میشه.

بازی به همین سادگی بود که بهتون گفتم. ولی خب اینطوری خیلی بازی ساده به نظر میرسه مگه نه؟

در بازی کافه حیوانات هر کدوم از حیوون هایی که ما در دستمون داریم، یک قابلیت مشخص دارن و این قابلیت بهشون کمک می کنه که هیچوقت آخر صف نمونن و چنتا از حیوون ها رو پشت سر بذارن. این قابلیت ها ممکنه باعث بشه که حیوون های حریف رو هم بتونیم از بازی حذف کنیم و نذاریم امتیاز زیادی بگیرن.


بازی به شدت تعاملی هستش و هر حیوونی که وارد صف میشه، کاری رو انجام می ده و صف کارت های بازی رو به طور کامل عوض می کنه. مثلا شیر همیشه بعد از ورود به صف، میره اول صف وایمیسه و یا مار وقتی که وارد صف میشه، همه حیوون ها رو به ترتیب قدرت در صف میچینه.

در مورد قدرت حیوان ها حرف زدیم و باید بگم که 12 حیوونی که در بازی هستن، قدرتی بین 1 الی 12 دارن. هر چه قدر این عدد بزرگتر باشه، این حیوون قوی تره و بعضی از قدرت هایی که حیوون ها دارن هم به این عددها اشاره می کنن. مثلا قدرت اسب آبی که 11 هستش اینه که از تمام حیواناتی که جلوش هستن رد میشه و جلو میره. انگار با قدرتش اونا رو کنار میزنه و بهشون تنه می زنه.

علاوه بر قدرت های معمولی که هر کدوم از حیوونا دارن، بعضی از حیوون ها هر دور قابلیتشون تکرار میشه که بهش می گن " کار تکرار شونده ". مثلا کروکودیل در هر دور هر حیوونی که جلوش قرار داره و از خودش ضعیف تر هست رو می خوره و از بازی حذف می کنه.


بازی زمانی به اتمام می رسه که همه بازیکن ها کارتاشون رو تموم کرده باشن و اون موقع امتیاز شماری میشه و بازیکنی با بیشترین امتیاز برنده بازی میشه.

بازی کافه حیوانات یک بازی کارتی هستش که توسط بازی نوین تولید شده. اولین نسخه از این بازی سال 1398 تولید شده ولی نسخه ای که من دارم و عکساش رو توی اینجا گذاشتم برای امساله که کیفیت خیلی خوبی داره. تا الان چند دست این بازی رو انجام دادم و هر کسی که باهاش بازی کردم، کلی با بازی حال کرده. یه بازی ای هستش که هم می تونین با بزرگترا بازی کنین و هم می تونین با کودک ها بازی کنید و فقط از عدد قدرت حیوون ها استفاده کنید و یا حتی می تونین بدین به بچه که به عکسای باحالی که داره نگاه کنه.


قبل از خرید بازی خیلی می ترسیدم که بازی سختی باشه ولی ویدیو روش انجام بازی کافه حیوانات که بازی نوین درست کرده رو دیدم و بعدش بازی رو تهیه کردم. راستی می تونین بازی رو از خود فروشگاه بازی نوین بخرید و نیازی نیست که کلی دنبالش بگردین. البته من بازی رو از شهر کتاب خریدم ولی هم این بازی و هم کلی بازی دیگه رو می تونین توی بازی نوین ببینین و بخرید.


این بازی کافه حیوانات 2 تا نسخه دیگه هم داره که حیووناش فرق می کنه ولی من هنوز نگرفتم و هر زمانی بگیرم حتما براتون در موردش پست میذارم.

دمتون گرم که مطلبی که نوشتم رو خوندین. اگر سوالی در مورد بازی دارین خوشحال میشم ازم بپرسید.

بازی beasty barبازی رومیزیبازی کارتیبردگیمبازی نوین
می خوام از هر چیزی که دوست دارم اینجا براتون بنویسم، شاید شما هم دوست داشته باشید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید