ویرگول
ورودثبت نام
محمد جوادی
محمد جوادی
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

من کی ام؟

سلام، من محمد جوادی هستم. کارشناس دیجیتال مارکتینگم و توی دنیای کدنویسی به زبان‌های فرانت-اند هم فعالیت می‌کنم. دوست دارم توی فضای دیجیتال خلاق باشم و به برندها و استارتاپ‌ها کمک کنم تا حضور آنلاینشون رو قدرتمند کنن. همیشه به دنبال روش‌های جدید و نوآورانه برای بهبود تجربه کاربری و افزایش تعامل کاربرها هستم.

توی زمینه مارکتینگ، می‌دونم چطوری استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال رو طراحی کنم که با اهداف تجاری همخوانی داشته باشه و بتونه نتایج ملموس و اندازه‌گیری‌شده‌ای رو ارائه بده. از SEO گرفته تا کمپین‌های تبلیغاتی پیچیده، من دست به کار میشم تا اطمینان حاصل کنم هرکاری که می‌کنم، هم رزونانس داشته باشه و هم تبدیل به فروش بشه.

بعنوان یه دوستدار کدنویسی، تخصص من در HTML, CSS, و JavaScript هست و من تجربه زیادی دارم در استفاده از فریم‌ورک‌های مدرن مثل React. من بر این باورم که کدنویسی فقط یه مهارت فنی نیست، بلکه یک هنره و ابزاری قدرتمند برای حل مشکلات و خلق تجارب جذاب و به‌یادماندنیه.

اگه به دنبال کسی هستید که دانش و عمق نگرش دیجیتال‌تون رو بالا ببره و بهتون کمک کنه تا در دیجیتال مارکتینگ پیشتاز باشید، با من همراه باشید تا با هم می‌تونیم قله‌های موفقیت رو فتح کنیم.

بازاریابی دیجیتالتجربه کاربریدیجیتال مارکتینگکمپین‌های تبلیغاتی
جوادی هستم، دیجیتال مارکتری که با جادوی کلمات و استراتژی‌های سئو در دنیای وب گشت میزنم. خلق تجربه‌ کاربری بی‌نظیر از طریق کد نویسی فرانت اند با ظرافتی که هر پیکسل روایتگر داستانی است جزو علایق من هست.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید