ویرگول
ورودثبت نام
محمدرضا محمدپور
محمدرضا محمدپور
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

اسلایدر ویدئوهای آپارات

قضیه از اون روزی شروع شد که من داشتم یک وب سایت برای شرکت بیونوریکا با پلتفرم وردپرس طراحی و پیاده سازی میکردم. اگر اشتباه نکرده باشم خرداد ۹۸ بود بعدش رسیدم به پیاده سازی مجله خبری برای وب سایت بیونوریکا و پایه ریزی یک ساختار خفن و جدید در تولید محتوای به عنوان یک شرکت دارویی.

من در حال پیاده سازی ساختار وب سایت بیونوریکا
من در حال پیاده سازی ساختار وب سایت بیونوریکا


همینجوری که داشتم ویدئوهای آپلود شده آپارات رو به صفحه ها اضافه میکردم به خودم اومدم دیدم تعداد ویدئو ها در بعضی صفحه ها ممکن زیاد بشه و خب سنگین میشد یک صفحه...

کلی پلاگین و اسلایدر نصب کردم که بتونم ویدئوهای آپارات رو بدون اینکه آپلود کنم روی سرور یا هاست فراخوانی کنم ولی نشد که نشد!

اعصابم خورد شده بود...

نشدن واسم معنی نداشت... دست بردار نبودم، تا اینکه دیدم دارم از تایمی که برای اتمام ساختار اولیه وب سایت داده بودم عقب میمونم تصمیم گرفتم این یک مورد رو فاکتور بگیرم و به بقیه اجزا بپردازم...

چند وقت بعد داشتم طبق روال تو وبلاگ های تکنولوژی و هوش مصنوعی مطلب میخوندم دیدم سایتش اسلایدر ویدئویی یوتیوب داره بدون اینکه آپلود کرده باشه داره کلی ویدئو فراخوانی میکنه...

بعد دیدم ویمئو و چندتا سرویس دهنده دیگه ویدئویی هم اسلایدر واسشون ساخته شده ناراحت شدم که چرا ایرانیشو با آپارات نداریم!؟


به اندازه کافی انگیزه برای تولید این پلاگین وردپرس گرفته بودم شروع کردم و با یک برنامه نویس دیگه افتادیم به جونش تا بلاخره این نسخه ازش ا‌ومد بیرون ... (نسخه 1.0.0)

با استفاده از این پلاگین براحتی میتوانید ویدئو های آپلود شده در آپارات را بصورت اسلایدر در هر جایی از صفحات خودتون که دوست داشتید قرار بدید تا مشتریان و بازدیدکنندگان شما مستقیماً بروی سایت وردپرسی شما ویدئو هایی که دوست دارید را ببینند.
اسلایدر آپارات وردپرس ورژن 1.0.0
اسلایدر آپارات وردپرس ورژن 1.0.0


تجاری سازیش کردیم و تصمیم گرفتیم اگه حمایت شد توسط ایرانیا ادامه اش بدیم و تو ورژن های بعدی کلی امکانات خفن تر هم بهش اضافه کنیم.

لینک وب سایتش و خریدش www.aparatslider.ir

شما هم اگه خوشتون اومد بخریدش و کامنت بزارید واسمون و حمایتمون کنید :)

آپاراتاسلایدروردپرس
هوش مصنوعی یکی از مهمترین چیز هایی است که انسان در حال حاضر روی آن کار می کند. اهمیت آن از کشف آتش یا الکتریسیته نیز بالاتر است. هوش مصنوعی ظرفیت آن را دارد که بزرگترین پیشرفت های بشری را رقم بزند.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید