ویرگول
ورودثبت نام
Mamad Solver
Mamad Solver
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

چرا دوره آموزش تعمیر چرخ خیاطی نداریم؟

دوره آموزش تعمیر چرخ خیاطی
دوره آموزش تعمیر چرخ خیاطی

من تعمیر کار چرخ خیاطی هستم و همکاران با تجربه بسیار زیادی هم دارم.

خیلی از افراد عادی یا خیاط ها هستند که بسته به علاقه و نیازشون میخوان که تعمیر چرخ های خیاطی رو یاد بگیرن.

ولی متاسفانه من و همکارانم داخل ایران آموزشگاه مخصوص تعمیر چرخ خیاطی پیدا نکردیم و همه ی ما بلااستثنا کف بازار یاد گرفتیم که چطور چرخ خیاطی تعمیر کنیم و از این راه داریم کسب درامد می کنیم.

من پرس و جو کردم و نهایتا به این نتیجه رسیدم که اگه می خوای درست و حسابی یاد بگیری که چرخ خیاطی تعمیر کنی یا باید بری چین یا ارمنستان!

انصافه؟

خیلی بهم برخورد و تصمیم گرفتم که تجارب خودم در خصوص تعمیر چرخ خیاطی رو با بقیه به اشتراک بذارم.

میخوام که یک دوره کامل تدارک ببینم و به صورت ویدیویی آموزش هارو به رایگان در اختیار مردم قرار بدم.

مشکلی که وجود داره اینه که من علم تحریر ندارم و سناریو نویس خوبی هم نیستم.

و یه مشکل دیگه هم وجود داره اونم اینه که سرفصل های آموزشی مناسبی برای موضوع آموزشیم پیدا نمیکنم.

خوش حال می شم که افراد متخصص به من تو این زمینه کمک کنن.

اولین ویدیو دوره آموزشی رو هم آماده کردم و داخل سایت سولورشاپ قرار دادم.

خوشحال میشم که نظرات کارشناس هارو در خصوص این ویدیو داشته باشم تا ببینم ادامه راه رو به چه صورت طی کنم.


چرخ خیاطیتعمیر چرخدوره آموزش چرخ خیاطیضعف نظام آموزشیسازمان فنی حرفه ای کشور
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید