ویرگول
ورودثبت نام
mohammadalisekadfekr
mohammadalisekadfekr
خواندن ۴ دقیقه·۸ ماه پیش

چرا خرید آنلاین تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مقرون‌به‌صرفه‌تر است؟ + تجربه من از خرید آنلاین در 3 گام!

تجهیزات گرمایشی و سرمایشی
تجهیزات گرمایشی و سرمایشی


در سال‌های اخیر، استفاده از اینترنت با سرعت چشمگیری افزایش‌یافته و به بخش جدانشدنی از زندگی روزمره ما تبدیل شده! بسیاری از ما بیشتر امور روزانه خود مانند پرداخت قبوض، خرید آنلاین، صحبت با دوستان و ... را با کمک اینترنت انجام می‌دهیم؛ ولی بدون شک، تجربه یک خرید اینترنتی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه یکی از لذت‌بخش‌ترین آن‌هاست!

استفاده از تجربیات خرید آنلاین سایر افراد نیز، یکی از عواملی است که برای کسب تجربه یک خرید موفق به شما کمک خواهد کرد؛ بنابراین در ادامه این مطلب، به بیان تجربه خودم از خرید اینترنتی پکیج دیواری از سایت ایده آل امروز می‌پردازم. هدف از نگارش این محتوا، تنها به اشتراک گذاشتن تجربیاتم با شما برای تجربه یک خرید موفق است؛ نه نقد یا تبلیغ یک کسب‌وکار آنلاین!

چرا خرید آنلاین پکیج دیواری بهتر است؟!

همان‌طور که گفتیم تقریباً کسب‌وکاری را نمی‌توان یافت که به‌صورت آنلاین هم فروش نداشته باشد؛ استفاده از خدمات آنلاین برخی از کسب‌وکارها یا خرید بعضی از محصولات در مواقعی می‌تواند حتی به‌صرفه‌تر و مفیدتر نیز باشد! برای مثال:

من قصد خرید پکیج دیواری برای منزل را داشتم؛ زمانی که به فروشنده‌های لوازم گرمایشی مراجعه کردم؛ بیشتر آن‌ها بدون توجه دقیق به نیاز و کاربرد من، سعی در تبلیغ محصولی خاص را داشتند! بسیاری از اطلاعات راجع به محصول را حتی خود فروشنده نمی‌دانست و بسیاری از سؤالاتم پس از صرف زمان بسیار بی‌پاسخ ماند.

· کدام برند پکیج بهتر است؟

· کدام پکیج مصرف انرژی کمتر و بازدهی بیشتری دارد؟

· خدمات پس از فروش کدام برند بهتر است؟

· مزایا و معایب هر محصول چیست؟

· و ...

برای همین با یکی از دوستانم که یکی از پیمانکاران باتجربه یک شرکت ساختمانی است تماس گرفتم و با او درباره خرید پکیج دیواری مشورت کردم. پیشنهاد او مراجعه به سایت شرکت تأسیسات ایده آل نوین و استفاده از اطلاعات آن، به‌عنوان یک مرجع تخصصی محصولات تأسیسات ساختمان بود.

گام اول) مراجعه به سایت ایده آل امروز و بررسی آن

در زمان مراجعه به سایت ایده آل امروز، ابتدا به دسته‌بندی محصولات سایت مراجعه کردم؛ زیرا این دسته‌بندی میزان تخصصی بودن و اشراف کامل بازار محصولات گرمایشی و سرمایشی را برایم مشخص می‌کرد. دسته‌بندی محصولات این سایت شامل موارد زیر بود و شاید هزاران محصول از برندهای معتبر در هر دسته‌بندی مشاهده کردم که برایم قابل‌قبول بود:

· تجهیزات پکیج

· موتورخانه و گرمایشی

· تجهیزات کنترلی

· تهویه مطبوع

· تصفیه آب

· پمپ آب

· تجهیزات استخر

سپس به بررسی سابقه فعالیت و آدرس این کسب‌وکار و اعتبار سایت آن پرداختم. شرکت تأسیسات ایده آل نوین، نزدیک به نیم‌قرن تجربه در زمینه فروش انواع محصولات تأسیسات ساختمانی دارد؛ این سایت در شهر تهران، خیابان طالقانی، خیابان بهار جنوبی واقع شده و دارای نماد اعتماد الکترونیک معتبر بود.

نکته جالب و مثبت دیگری که توجه من رو به خودش جلب کرد؛ عضویت این سایت در اتحادیه صنف لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع و همچنین عضویت در اتحادیه رسمی کسب‌وکارهای مجازی ایران بود!

گام دوم) چطور بهترین پکیج دیواری را انتخاب کردم؟

پس از انجام بررسی‌های اولیه سایت، به دسته‌بندی پکیج دیواری مراجعه کردم؛ در آنجا به‌سادگی لیستی از معتبرترین برندهای موجود در بازار مانند بوتان، ایران رادیاتور، شوفاژ کار، گرم ایران، آریستون و ... را مشاهده کردم. باتوجه‌به میزان بودجه‌ای که برای خرید پکیج دیواری در نظر داشتم؛ محصولات را انتخاب کرده و سپس به بخش توضیحات هر محصول مراجعه می‌کردم.

در سایت ایده آل امروز، برای هر محصول توضیحاتی کامل و جامع شامل ویژگی هر محصول، مشخصات فنی، قیمت، گارانتی و ... فارغ از هرگونه تبلیغ یا جانب‌داری از برند خاصی درج شده بود. پس از مطالعه نقد و بررسی و راهنمای خرید محصولات، دیگر احساس می‌کردم که ذهنم کاملاً برای انتخاب یک پکیج دیواری متناسب با بودجه و نیازم آماده شده است!

گام سوم) تجربه من از خرید اینترنتی پکیج دیواری، چگونه بود؟!

پس از انتخاب محصول موردنظر، قیمت محصول را با فروشگاه‌های حضوری که قبلاً مراجعه کرده بودم مقایسه کردم؛ قیمت محصولات شرکت تأسیسات ایده آل امروز، به علت حاشیه سود کم و حجم فروش بالا به علت همکاری با بسیاری از پروژ‌ه‌های ساختمانی، بسیار مناسب‌تر از خرید حضوری بود!

در نهایت باتوجه‌به دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک، تصمیم به خرید آنلاین پکیج گرفتم؛ سپس با چند کلیک ساده و پرکردن اطلاعات ضروری جهت ارسال پکیج، اقدام به خرید اینترنتی پکیج دیواری کردم.

خوشبختانه پکیج دیواری در مدت‌زمان بسیار کوتاه و در همان زمان هماهنگ شده با من، به‌صورت رایگان درب منزل ارسال شد؛ همچنین خود سایت یک کارشناس متخصص برای نصب و راه‌اندازی پکیج فرستاد که تمام آموزش‌های لازم برای کارکردن با پکیج رو داد و برگه گارانتی پکیج را هم تأیید کرد.

خرید آنلاینتجهیزات گرمایشیتجهیزات سرمایشی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید