ویرگول
ورودثبت نام
محمد اسدی کاتب
محمد اسدی کاتب
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

تحول من...

زندگی هنوزم زیباست...
زندگی هنوزم زیباست...

سال ۹۷ بود.اون وقت ۱۹ سالم تو اون سال ها خیلی مغرور بودم،دلیلشم این بود که پیشرفت هایی تو زندگیم رسیدم که برای من با این سن کم، خیلی بزرگ بود.
غرور کاذبی داشتم و با این غرور زندگی میکردم،فکر میکردم کسی شدم،فکر میکردم دیگه کسی حق نداره چیزی به من بگه،فکر میکردم همه کائنات باید به احترام من به ایستن.
گذشت تا اینکه تیر ماه ۹۷ من یه عملی کردم که باعث شد من ۳ماه روی تخت بخوابم و از جام تکون نخورم.
ساده ترین کار دنیا آب خوردنه ولی حتی آب هم نمیتونستم بخورم و باید یکی برام می آورد.
حتی ساده ترین کارهایی که یه بچه پنج ساله میتونست انجام بده رو من با ۱۹سال سن نمیتونستم‌ به تنهایی انجام بدم.
اون ۳ماهی که رو تخت خوابیدم به خودم قول دادم هیچ وقت و برای هیچ کاری مغرور نشم چون کل زندگیم به مریضی ساده بنده.
از اون روزا بالای 4ساله که میگذره من خیلی وقته حالم خوب شده،و خیلی وقته برگشتم به زندگی عادی ولی یه چیزی رو خوب یادگرفتم و اونم اینه که:
به دنیایی که کل زندگیت به یه مریضی کوچیک بنده مغرور و وابسته نباش...
#خودنوشت


خودنوشتتحولبیماریغرورتلنگر
هیچ کاره...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید