ویرگول
ورودثبت نام
محمد هادی Flago
محمد هادی Flago
خواندن ۴ دقیقه·۴ سال پیش

این شاخه اون شاخه شدن در برنامه نویسی

تعداد رو نگا زبان های برنامه نویسی ان ها
تعداد رو نگا زبان های برنامه نویسی ان ها


این همه زبان (برگام میریزه میبینم)

شما شروع میکنی به این شاخه اون شاخه شدن . اون تهش چیه ؟؟

اون تهش رو میخام بهتون بگم .


خوب شروع میکنید ده روز این زبان ده روز اون زبان اخرش میبینید که پولی در نیوردید که هیچ از ترس حرفه ای نبودن در یک رشته سر کار هم نمیتونید برید :) :)

چرا اصلا شاخه به شاخه میشیم در برنامه نویسی (منم شدم :) )

  • کنجکاوی
  • سر در گمی
  • عدم مشاوره
  • میخای بگی من حرفه ای ام
  • در نهایت اگه مشکل شما جزو بالایی ها نبود مشکل روانی هستش (مشکل من هم روانی بود :) :)

کنجکاوی

کنجکاوی
کنجکاوی


دلت میخاد ببینی چیه ؛

کلا همه دلمون میخاد ببینیم این زبون چیه اون چیه خوبه ؛ بده ؛ ب دردم میخوره یا نه و ........

داداش و ابجی گرامی زیاد حس کنجکاویت رو ازاد نزار داستان میشه :)


سر در گمی


سر در گمی
سر در گمی


سر حالی ؛ نشتی ؛ میری پای سیستم میگی الان ناسا رو هک میکنم ؛ بعد میگی نمیشه هک بده (از نظر من عالیه) ؛ یهو میگی اره الان میرم طراحی سایت کار میکنم سایت میسازم من چقدر خفنم :)

در نهایت به خودت میای میبینی داستان شد ؛ همه چیز بلدی اما هیچی بلد نیستی :)


عدم مشاوره

عدم مشاوره
عدم مشاوره


بهث مشاوه نکردن میتونه بخاطر دسترسی نداشتن به یک برنامه نویس خوب یا و... سرمون بیاد

شایدم کسی مشاوره درستی نده ولی مشاوره مهمه

مشاوره کنی میفهمی چی یاد بگیری بعد میری یادش میگیری دیگه داستان نمیشه


میخای بگی من حرفه ای ام

میخای بگی من حرفه ای ام
میخای بگی من حرفه ای ام


اخ اخ این چقدر بده ؛ این خدای این لیسته

هر چقدر دلت بخاد بگی من حرفه ای ام بیشتر میری تو گل

طراح سایت میشی میری میگی من حرفه ای ام میگن فلان چیز بلدی میگی نه میگن فلان چیز چطور باز میگی نه بعد میری یاد میگیری تا حدی که میفهمی که هیچی بلد نیستی

از یک جنبه دیگه این موضوع میشه برای این که بکی من حرفه ای همه چیز رو بلدم میری یاد میگیری و شاخه به شاخه میشی باز اونم داستان درست میکنه برات


مشکل روانی


علکی بری یاد بگیری ول کنی بری یکی دیگه اینجا مشکل روانی میاد وسط که باید بگم که نمیگم شما یا خودم دیوانه ایم نه عشقی کار میکنیم

این عشقی کار کردن و یاد گرفتن داستان میشه نکنید !!!..


مزیت های شاخه به شاخه شدن در برنامه نویسی

از خیلی چیز ها سر در میاری

این بالایی حایلایت کردم که بگم حاجی از اون طرف ماجرا داستان هایی خوبی هست

واقعا توی بهث های برنامه نویسی خیلی راهت نظر میدی و راحت شرکت میکنی خیلی حال میده چون احساس میکنی که خیلی حرفه ای هستی . ولی اینم بگم که اون به اون مورد بالا نمیرسی چون حرفه ای شدن پول در اوردن هم رد بر میگیره


معایب شاخه به شاخه شدن در برنامه نویسی

فقط بدونید که در بازار کار به کسی بها میدن که در چیزی حرفه ای باشه از همه چیز سر در بیارید در بازار کار عملا به درد نمیخوره

شاید از برنامه نویسی زده شید ؛ شید سر در گم بشید به طوری که برنامه نویسی رو ول کنید و...


راه حل این موضوع

خیلی هلو میشینی پای ی شاخه و یاد میگیری :)

جدا از شوخی مشاوره کردن یا افرادی که تو این زمینه موفق هستن کمک میکنه ولی مشاوره با یک ادمی که بیاد علایق شما رو بسنجه بعد بهتون راه مناسب رو بگه تعصبی برخورد نکنه


داستان کوتاه برای باور کردن شما (داستان خودمه :) )

اوایل من html , css کار میکردم به طوری که شش ماه روشون وقت گزاشتم بعد شاخه به شاخه شدنم شروع شد و الان بعد دو سال من امروزه من تقریبلا درامد مالیم از html , css هستش :)))


من محمد هادی عارفی ملقب به فلاگو بودم

از اینستاگرام : https://www.instagram.com/mohammadhadi_arefi

دنبال کنید در اینجا و اینستا :)))

برنامه نویسیشاخه به شاخه شدن در برنامه نویسیفلاگومحمد هادی عارفیمعایب و مزایا و راه حل های شاخه به شاخه شدن در برنامه نویسی
برنامه نویس و دنبال علم و دانش موزیک زیاد گوش میدم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید