ویرگول
ورودثبت نام
محمد حسین راستگار
محمد حسین راستگار
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

سرعت اینترنت عربستان چقدره؟ 2 ترابایت

سلام،من محمد حسین راستگار هستم و چند روز پیش یک ویدیو تو اینستا دیدم که تست سرعت اینترنت عربستان را زده بود 2 ترابایت،این برای من خیلی عجیب بود و خودم رفتم تحقیق و از سایت speed test که منبع کامل برای این کار بود توانستم تست سرعت اینترنت عربستان را پیدا کنم،راستی اگه خودتان می خواهید این منبع را جست و جو کنید می توانید متن Saudi internet speed test in Speed ​​Test را در گوگل سرچ کنید اما من نتایج خودم را اینجا قرار می دم.

تست سرعت عربستان
تست سرعت عربستان

خب همین جور که در عکس بالا مشاهده می کنید سرعت دانلود عربستان 97.5 که در بهترین حالت 101.23 می باشد،که در ایران این سرعت دانلود 45.36 برای من بود که نصف سرعت اینترنت عربستان،تازه نکته ای که وجود داره اینترنت ایران پر فیلتره و تازه مردمش با گوشی ایفون میان از این اینترنت دفاع می کنند.

حالا می رویم سرعت اپلود را مشاهده می کنیم و می بینیم بله سرعت اپلود 14.79 که در بهترین حالت 17.11 را نشان می دهد پس یعنی اپلود من که در speedtest تست کردم شد 12 یک تفاوت 5 تایی بین دو هست.

خب رنک عربستان در دنیا 11 برای اینترنت همراه که واقعا عالی می باشد و در تلفن خونگی رنک آن 41 که واقعا ادمو در این فکر فرو می بره که رتبه یک تلفن خانگی چنده سرعتش که من حس کاراگاهیم گل کرد و با گشتن در سایت اسپید تست توانستم به این موضوع پی ببرم.

تست اینترنت سنگاپور
تست اینترنت سنگاپور

خب همین طور که مشاهده می کنید رتبه یک در سرعت اینترنت خانگی مال کشور سنگاپور می باشد که من اصلا فکرش را هم نمی کردم،سرعت دانلود 241.35 و اپلود آن 199.98 که واقعا هوش از سر ادم می برد تازه این میانگینه،بالاترین سرعت آن همینه مثل اینکه،واقعا نمی دانم چه بگویم،ایران با آن همه ابهت سرعت دانلود اینترنت خانگی ان در بهترین حالت 16 می باشد که باز هم به 16 نمی رسد.

اما در آخر این هم بخوان..

من این مقاله یا بهتره بگم حرف دلم را نوشتم که بگویم قبول دارم اینترنت ایران خیلی گنده و فیلتر داره و خیلی چیزا اما خواهش می کنم دیگر حقیقت را در مورد کشور های دیگر ببینید،الان 2 ترابایت کجا و 90 مگابایت کجا!
دوست عزیز نادیده ام لطفا هر چیزی را باور نکن و همیشه مخالف فیلترینگ باش.

و راستی یک سر به اینستاگرام منم بزن.

اینستاگرام من

#نه_به_فیلترینگ #نه_به_دروغ #ایران

اینترنتعربستانسرعت اینترنتتست سرعتایران vs عربستان
سالها شکسته ام و دانسته ام تا که توانسته ام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید