ویرگول
ورودثبت نام
محمدرضا یاور
محمدرضا یاور
خواندن ۱ دقیقه·۱۵ روز پیش

چرا کم مینویسم؟ بالاخره میخوام چیکار کنم؟

چرا کم مینویسم؟ چون اتفاق خاصی توی زندگیم نمی افته. صبح بیدار میشم میرم سرکار و هفت شب میرسم خونه بعد از اینکه رسیدم خونه، کمی استراحت میکنم و توی یوتیب چرخی میزنم. بعد از اون هم به آموزش دیدن ادامه میدم. یه سیکل تکراری برای هر روز من



البته این وسطا کارهای دیگه هم میکنم مثلا توی مسیر رفت و برگشت به سمت محل کار پادکست گوش میدم یا بین کارهام با گوشی هم بازی میکنم. یا وقتی که خونه هستم سعی میکنم یه چیزی رو از یوتیوب یا منابع دیگه یاد بگیرم. اما حرف اصلیم این بود که همه چیم تکراریه و برای همین چیز جدیدی اتفاق نمی افته که دربارش بنویسم.



البته این رو هم بگم که بین نویسندگی تولید محتوا و برنامه نویسی انتخابم رو کردم. در حال یادگیری پایتون هستم. میدونم کار ساده ای نیست اما من چاره ای جز موفق شدن ندارم. اگر توی این زمینه فعالیت میکنید و توصیه ای دارید که فکر میکنید کمکم میکنه ممنون میشم که بهم کمک کنید

برنامه نویسیتولید محتواخسته کنندهکسل کننده
من محمد هستم متولد هفتمین روز از اولین ماه گرمترین فصل سال. اینجا اومدم تا حرف بزنم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید