ویرگول
ورودثبت نام
محمدرضا
محمدرضا
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

لطفا بعد از دستشویی دست‌تان را نشویید

من واقعا پر هام ریخته

شنیدید میگن بذارید بچه بره تو خاک و خل خودشو بماله اینور اونور بدنش مقاوم میشه؟ نشنیدید؟ من زیاد شنیده بودم ولی فکر میکردم از این چرندیات طب سنتی‌ه

یا یه نفر گفت نمیخواد لیوان ها هر روز مایع ظرفشویی بخورن چند روز یکبار کافیه

ولی یک شب که گوشه خونه ولو بودم و سرم تو گوشی بود و مادرم مثل همیشه تلویزیون رو تو شبکه عبوری رها کرده بود و رفته بود با مطالبی دارای پایه و اساس رو به رو شدم که:

استفاده زیاد ما از شوینده ها و رعایت زیاد بهداشت باعث آسیب به سیستم ایمنی ما شده چون سیستم ایمنی ما در یک محیط ایزوله قدرتمند نمیمونه و باید دایم با عوامل بیماری زا درگیر باشه تا قدرتمند باقی بمونه

و گذشته از اینکه نظارت درستی روی لوازم بهداشتی نیست و ضرر و زیان های اونها مشخص نیست آسیب اینها مستقیم روی سیستم ایمنی هست

و واقعا لزومی نداره همیشه از دستشویی که اومدیم دست هامون رو بشوریم دست تو مماخمون نکنیم و اینجور کار ها

آسیب دیگه ای که در مورد ایزوله بودن در کودکی در این مستند باهاش آشنا شدم ابتلا به آلرژی های سخت‌ه


https://www.aparat.com/v/cva68tp


سیستم ایمنیآلرژیمواد شویندهمستندطب سنتی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید