ویرگول
ورودثبت نام
محمد شمس
محمد شمس
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

یک سایت جدی یا یک پیج اینستاگرام با فالوور بالا؟

اینستاگرام
اینستاگرام


این پست را همین الآن دارم می‌نویسم. بدون هیچ فایل وردی که بخواهد مقدمۀ آن باشد.

این حساب را چند ماه است که ساخته‌ام.

با آن‌که برای خودم سایتی دارم و این مدت در آن‌جا چیزهایی پراکنده هوا می‌کردم، اما تصمیم گرفتم خیلی جدی به ویرگول بچسبم. هرچه باشد ویرگول یک سایت معتبر برای انتشار مقاله و نویسندگی آنلاین است.

قبل از سایت هم چیزهایی در اینستاگرام (به آدرس محمد شمس آندرلاین آی آر)، منتشر می‌کردم اما متأسفانه چند وقتی است که فعالیتم در آن پیج کم شده و از این بابت کمی دل‌چرکین هستم.

البته همیشه ترجیح من داشتن یک سایت قوی است.

یعنی اگر یکی مانند مرفیوس دو قرص آبی و قرمز جلویم بگذارد که:

  1. یک اینستاگرام پرفالوور یا
  2. یک سایت پررفت‌وآمد

به احتمال زیاد انتخاب من گزینۀ دوم خواهد بود. دست‌کم الآن این‌طور فکر می‌کنم.

ممنون که همراه بودید اما یک سؤالی ذهن‌ام را درگیر کرده:

چرا این نوشته را تا اینجا خواندید؟

وبلاگ نویسینویسندگی آنلاینراه اندازی سایتپیج اینستاگرامنوشتن در ویرگول
علاقه‌مند به نوشتن و تولید محتوا | کسی که ایده‌های ناقص‌اش رو منتشر می‌کنه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید