ویرگول
ورودثبت نام
مسینا سلیمانی
مسینا سلیمانی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

درباره من(مسینا)

سلاام.
یکم خودخواهیه ولی دوست دارم اولین پستمو درباره خودم بنویسم و یکم از خودم بگم.
من مسینا سلیمانی متولد سال 81 در تهران هستم. بسیار زیاد علاقمند به موسیقی، زبان، کامپیوتر و برنامه نویسی هستم و همیشه دوست دارم در این حوزه های پیشرفت کنم.

لوگوی مسینا
لوگوی مسینا

من در حوزه طراحی سایت از سال 96 شروع کردم و با سایت ها و کد های html و css آشنا شدم. تا قبل از اون زیاد حتی از کامپیوتر سر در نمیاوردم ولی بعدش خیلی علاقمند شدم و عاشقش شدم. البته یه اشتباهی که کردم(که انسان ممکن الخطاست) این بود که به جای رشته فنی حرفه ای یا حتی ریاضی رشته تجربی رو انتخاب کردم. ولی این باعث نشد که از کامپیوتر علاقم کم بشه(بیشتر هم شد).

مسینا سلیمانی
مسینا سلیمانی

پدر و مادرم خیلی دوست داشتند که یه پزشک یا پرستار خوب بشم ولی من علایقم متفاوت بود و سمت علاقه هام رفتم و خوشحالم در این راه هستم.

توانایی های من:

  • طراحی سایت انواع سایت (نمونه کار ها در سایت مسینا)
  • سئو و بهیه سازی سایت های مختلف
  • برنامه نویسی پایتون و به زودی فریمورک جنگو (django)
  • آشنایی کامل با کامپیوتر و نرم افزار های آفیس (ICDL)

این ها نمونه هایی از توانایی های من است.


من کیَم؟مسیناطراح سایتفریلنسر
م.سینا سلیمانی هستم. علاقه مند به موزیک و کامپیوتر و هنر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید