ویرگول
ورودثبت نام
محمدرضا هلالی
محمدرضا هلالی
خواندن ۵ دقیقه·۴ سال پیش

معرفی 5 وبسایت مقایسه محصولات؛لذت یک خرید درست!

داستانی بود که همیشه من برای خرید کالا داشتم آن را در اینترنت سرچ می کردم بررسی ویدیو آن را می دیدم و به بازار برای قیمت های آن بودم آخر سر با سردرد ناشی از اطلاعات فروشنده گوشه ای می نشستم و به قدرت تصمیم گیری فکر می کردم!

موضوع اینه این فرآیند که بالا گفتم الان با api وبسایت ها به راحتی چندکلیک شده و در واقع یکسری از سایت ها نقش واسطه برای فروشگاه های اینترنتی را دارن که هم کار کاربر ساده میشه و هم درآمد خوبی برای فروشنده در میاد در ادامه من پنج سایت معرفی می کنم که راحت تر بتونید خرید خودتون اول بررسی و انتخاب و در مرحله از فروشگاه معتبر خریداری کنید .

وبسایت Ratings

در ابتدا وب سایت مورد نظر از بهترین گزینه های موجود است در این وب سایت همه چیز مشخص است شما دسته بندی کالا خود را انتخاب می کنید و سپس وارد مرحله بعد می شوید از مزیت های مهم این سایت تنوع بالای بررسی های محصولات است شما از موبایل تا محصولات آرایشی و لوازم خانگی در این سایت بررسی شده است و واقعیت اینکه هر کدام از بررسی واقعا جامع و کامل هستند و هیح جای ابهامی برایتان نمی ماند!

از همین ابتدا بگم اگر دنبال بررسی دقیق و سخت گیرانه کالاها هستید این سایت مخصوص شما است در واقع چیزی که این وبسایت به وبسابت مورد علاقه من تبدیل کرد بررسی دقیق و تمام عیار محصولات است برای مثال به سراغ کیبورد ریزر رفتم یکبار بررسی خواندم ام و واقعا هایپ شدم در ابتدا شما میتونید خلاصه از نکات قوت و منفی محصول را ببینید

نکات قوت و ضعف کیبورد ریزر
نکات قوت و ضعف کیبورد ریزر

از بررسی کلی کیبورد و نکات قوت و ضعف شروع شد تا بررسی دقیق نکات ریزی همچون کیفیت ساخت ، تایپ نویز(صدا کیبورد هنگام تایپ) ،و همچنین عملکرد کیبورد بر دیگر سیتسم عامل ها همه اینها در این بررسی بخوانید .

از نکات دیگر این وبسایت رایگان و بدون تبلیغات بودن محتوا وبسایت اشاره کرد به طوری که شما هیچ گونه پاپ آپ های تبلیغاتی مشاهده نمی کنید و این وبسایت صرفا با حق اشتراک کاربران درآمدزای دارد ضمن اینکه سرویس اتصال به فروشگاه های همچون آمازون که خود نوعی درآمد برای این سایت است.

وبسایت Userbenchmark

این سایت مخصوص گیک ها و افراد خوره سخت افزار مثل خودم هست در این سایت شما هر چیزی که برای مقایسه و اسمبل سیستم نیاز داشته باشید گفته شده است. راهنمای خرید جالب این وبسایت بسیار ساده است شما برای مثال قصد دارید پردازنده فعلی خود را با پردازنده نسل دهم اینتل یا ام ام دی مقایسه کنید شما وارد قسمت مربوطه مسشود و بنچمارک به شما نشان میدهد حتی یک برنامه ویندوزی این وبسایت قرارداده که از این لینک دانلود کنید که سیستم شما به صورت کامل تست میشود و در نهایت هر بخش به شما راهنمای می دهد پس از تست نهای سیستم شما که به صورت رندرینگ و محاسبات برای آخرین توان پردازنده و پردازنده گرافیکی گرفته میشود شما به وبسایت میروید و لیست کامل تمامی قطعات به همراه عملکرد آنها و پیشنهاد های که برای ارتقا سیستم میتوانید فکر کنید به شما داده میشود در این ویدیو کوتاه عملکرد برنامه بنچمارک این وبسایت مشاهده می کنید.

و دقیقا بعد از عملیات طاقت فرسا و البته جالب بنچمارک شما نتیجه در مرورگرتان می بینید خود را منتظر نگه دارید و از نتیجه بدست آمده احتمالا با عصبانی میشوید یا خوشحال و حس باحال بودن دارید با خودتان دیگر:))

این عملکرد کامل سیستم فعلی من است و البته در پایین به من گزارش هارد و رم و پیشنهاد های برای ارتقا سیستم داده شد این بی نظیره نیست واقعا؟!


سایت buyer guide

این سایت نسبت به دو سایت بالا جنبه عمومی تری دارد و برای استفاده عموم کاربران مناسب است شما به دسته بندی سایت میروید یا مستقیم کالا مورد نظرتان را جستجو میکنید برای مثال شما به دنبال خرید ساعت هستید میتونید به این لینک مراجعه کنید و آخرین محصولات را ببینید البته این وب سایت هیچ گونه فیلترگذاری را ندارد و صرفا به کاربر محبوب و بیشترین خرید ساعت یا هر کالای دیگر را نشان میدهد فروشگاه به شما لینک میدهد و شما وارد فروشگاه میشوید این سایت اگر دنبال خرید بهترین محصولات هستید و حوصله خواندن بررسی های مختلف ندارید مناسب است !

سایت های داخلی

سایت ایمالز

در سایت های داخلی اکثرا با موتور جستجوی های کالا روبرو هستیم و در واقع محصول در آنها بررسی نمیشود سایت ایمالز یک جور سیستم واسطه برای فروشگاه های اینترنتی است که شما از ارزان ترین تا گران ترین قیمت کالای خود متوجه میشوید و مستقیم میتوانید به فروشگاه موردنظر مراجعه کنید البته سیاست فروشگاه و قیمت ناگهانی این پلتفرم ها را آنچنان پرکاربرد نکرده است اما همچنان از ایمالز میتوان به عنوان سایت مورد اطمینانی اشاره کرد از مواردی که زیاد در چشم من آمد رابط کاربری ظعیف ایمالز است و همچنین امکانات بیشتری در خصوص فیلترگذاری محصولات که واقعا جایش در این پلتفرم جای است.

سایت ترب

سایت ترب دیگر موتور جستجوی فارسی فروشگاه های داخلی است که فروشگاه های بیشتری نسبت به ایمالز دارد رابط کاربری جذاب تر از نکات این وبسایت که کار را برای کاربر بسیار راحت می کند امکان دیدن بازه قیمتی به صورت گراف واقعا جالب است که البته جای امکانات اسکرول بیشتر و تنظیمات بر گراف خالی است برای کار کردن با ترب شما کافی است در قسمت محصولات بروید یا مستقیما کالای خود را جستجو کنید و لیست فروشگاه را می بیند در تصویر زیر من به دنبال خرید ایکس باکس سری اس هستم و همان طور که می بیند لیست فروشگاه های موردنظر برایم باز شد.

لیست فروشگاه ها
لیست فروشگاه ها

هدف از این مقاله سهولت خرید برای خودمان است که بتوانیم خریدی راحت و منظقی تر داشته باشیم امیدواریم که استارتاپ های بیشتری در این بخش فعالیت کنند و بتوانیم لذت یک خرید درست را تجربه کنیم.


خریدکردنخرید اینترنتیبررسی کالاهامقایسه محصولاتبازاریابی محصول
یک گیگ سرگردان ! دانشجوی الکترونیک ،برنامه نویس جونیور ،وبلاگ نویس ، اینجا فارغ از هر چیزی سعی میکنم از نوشتن لذت ببرم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید