ویرگول
ورودثبت نام
محمد ترک
محمد ترک
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

اگه این 3 ویژگی رو داری، برای آموزش دادن مناسبی؟


این سوال رو بارها از من می پرسن:

" آیا من می تونم وارد صنعت آموزش بشم و از این راه درآمد کسب کنم؟ از کجا باید بفهمم مناسبم؟ "

من به عنوان شخصی که بیش از 7 ساله، به طور مستقیم با مدرسان در ارتباط هستم و تو بخش های مختلف کوچ اونها بودم، جواب رو در 3 سوال خلاصه می کنم.


اگه پاسخ تو به هر سه، بله هست، قطعا تو در این شغل می تونی به درآمدهای +100 میلیونی برسی، اینرو من تضمین می کنم.


1- آیا عاشق کمک کردن به آدمها هستی؟

مهم ترین چیزی که تو رو در صنعت آموزش به شدت موفق می کنه، اینه که از کمک کردن به آدمها، لذت ببری.

از اینکه آدمهای سردرگم رو نجات و به اونها یک مسیر روشن میدی، حالت خوب شه...

این اولین ویژگی مهم برای آموزش دادنه، دلیل اینکه خیلی ها وارد صنعت آموزش میشن ولی بعد از مدتی از اون خارج میشن، اینه که با هدف کسب درآمد جلو اومده بودن، نه کمک.

و همین باعث میشه با اولین شکست عقب بکشن

2- آیا عاشق یادگیری و تحقیق کردن هستی؟

آیا از اینکه یک مشکل رو پیدا کنی و بری تحقیق کنی تا بهترین راه حل رو براش پیدا کنی، لذت میبری؟ پس تو قطعا برای آموزش مناسبی

یک مدرس موفق یک راه حل یاب پرشوره، عاشق تحقیق کردن و پیدا کردن جواب سوالاتیه که مدرسان دیگه بهش پاسخ خوبی ندادن.


3- آیا عاشق یک زندگی غیر تکراری و هر روز یک حرکت جدید هستی؟

زندگی شما در آموزش هیچوقت تکراری نمیشه، چون هر روز در حال رفتن به سطح جدیدی از زندگیت هستی

هر روز دنبال یک راه جدید برای کمک به آدمها هستی

هر روز در حال پیدا کردن یک جواب کاملتر برای سوالات آدمها هستی

هر روز آدمهای زیادی با علاقه جزو پیروان و طرفداران تو میشن و حرفهای تورو گوش میدن و جلو میرن


اگه این 3 تا ویژگی رو داری، همین الان بهت توصیه می کنم، شروع کن به یادگیری صنعت آموزش.

من هم اینجا هستم تا همه قدمهایی که باید برداری تا از صفر به درآمد +100 میلیونی در صنعت آموزش برسیو بهت آموزش بدم.

برای ارتباط با من کافیه روی لینک زیر کلیک کنی:

perfectmethod.ir

همینطور می تونی من رو در اینستاگرام هم فالو داشته باشی تا آموزش به روز رو به صورت ویدیویی دریافت کنی.

instagram.com/mohammadtork2020

آموزشصنعت آموزشفروش آموزشروش تدریسمدرس مرجع
اگه شما مدرس هستین، یا علاقه مند هستین وارد صنعت آموزش بشین، من شمارو تا رسیدن به درآمد +100 میلیونی همراهی می کنم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید